• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

joca

Patek
2-Faktor
Nån mer än jag som tvivlar på Gusty? Han verkar liksom inte tillräckligt taggad och jag tror att han kommer pensionera sig om han torskar mot Glover. Det är som att allt dog ut när han höll på att tjafsa om en re-match mot Jones efter deras fight. Att gå en match om året gör ingen glad.
Helt slut imo.
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Negativa ni är. Slut? Vi får se. Jag tror han knockar Glover. Alex har haft lite strul med det mentala men har kommit igång betydligt bättre med den biten.
Inte så konstigt med tanke på att han egentligen slog Jones. Han fick bäras ut från ringen.
 
Om AG inte tar sig förbi Glover, så tror jag det är slutet. Han ska alldeles snart även bli farsa, vem vet hur det kommer påverka honom.
 

Lyfali

Cartier
Skulle säga att det är All-star campet som varit skit för honom fram tills nu när han fått riktigt folk att träna med, innan var det ju bara han i princip som var av den kalibern där, man kan komma långt på talang vilket han har men man måste köra hard work också och det betyder även att man måste träna med jämnbördiga eller bättre, och det har han inte kunnat gjort förens illir börja då han kunde träna brottning och nu med Manuwa (ursäkta stavningen om den är fel)..

Tror att Gustavsson kan göra comeback, men han måste vilja det mer än att jaga och slappa.
 
Negativa ni är. Slut? Vi får se. Jag tror han knockar Glover. Alex har haft lite strul med det mentala men har kommit igång betydligt bättre med den biten.
Inte så konstigt med tanke på att han egentligen slog Jones. Han fick bäras ut från ringen.

Jag hoppas ju såklart att du har rätt!
 
  • Like
Reactions: K-S

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Bokat och klart! För er som är med i Fight Club är det bara att hämta promo code, finns nog möjlighet att handla imorgon också om man var med i något nyhetsbrev.
"Riktiga" släppet är på fredag!
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Vill man köpa biljetter redan imorgon efter 10 på förmiddagen så är koden STOCKHOLM
IMG_1752.PNG
 
Vilka här har tänkt köpa biljetter? Tror inte det kommer sälja slut denna gång, tyvärr. Jag planerar i alla fall att köpa biljett. Har försökt söka runt på AXS och andra sidor, men hittar inga biljettpriser.
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Slog till på biljetter i prisklassen 1.1k
De såg ut att vara bra! :)

Nu är det bara att börja tagga.... Lika nervös varje gång
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Vart har ni köpt biljetterna? Har loggat in på axs men kommer ändå inte åt dem. Kan någon länka? Tack på förhand.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Givet att man backar AG. Men som sagts tidigare, om han inte övertygar nu är det nog över för hans del. Det finns en massa fighters som är riktigt bra men aldrig når hela vägen, för dom har inte det där lilla extra som krävs. Ett bra knock out slag eller ett överjävligt submition grepp. Tyvärr placerar jag AG i den kategorin, as bra men ingen mästare.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Jahapp, det var det.

Skönt att Mousasi vann iaf, rätt åt Chris. kommentar från en snubbe på plats.

this will probably get lost in comments, but i'm cage side. when he thought the knee was illegal, he claimed he couldn't continue to try and get the victory. when ref informed him it was legal, he started saying he was fine. however, iut would be irresonsible for doctors to not take him at his initial word. totally chris' faultfor trying to cheat and get an easy win. serra and longo were even yelling from cage side "stay down, it was illegal"
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Jahapp, det var det.

Skönt att Mousasi vann iaf, rätt åt Chris. kommentar från en snubbe på plats.

this will probably get lost in comments, but i'm cage side. when he thought the knee was illegal, he claimed he couldn't continue to try and get the victory. when ref informed him it was legal, he started saying he was fine. however, iut would be irresonsible for doctors to not take him at his initial word. totally chris' faultfor trying to cheat and get an easy win. serra and longo were even yelling from cage side "stay down, it was illegal"
Mhm, man märkte direkt att han försökte fula sig. Mousasi vann ännu mer respekt, gillar han mer & mer.
 
Jag hade höga förväntningar inför denna gala, tyvärr, överlag, en blek gala. Slöpligt för Mousasi, även om det räknas som en vinst för papper, så är den inte en lika "stark" vinst.
 

Lyfali

Cartier
Sjukt märkligt... reagerade också på det.

DC är ju divisionens bästa brottare. Som många säger så kändes det som om Rumble inte gick in helhjärtat. Tråkigt!

Ja Daniel Cormier är divisionens bästa brottare enligt pappret, och enligt vad han har visat inte bara i octagonen men också i olympiska spelen osv.

Men glöm inte bort hur sönder brottad han vart av Jon Jones =).
 

azcii

Patek
2-Faktor
Ja Daniel Cormier är divisionens bästa brottare enligt pappret, och enligt vad han har visat inte bara i octagonen men också i olympiska spelen osv.

Men glöm inte bort hur sönder brottad han vart av Jon Jones =).
Säger mer om Jones än Cormier. Sen tror jag Cormier skulle vinna mot Jones i en ren brottningsmatch, lite annorlunda att köra en MMA fight. Man får också tänka på att Cormier inte är särskilt rädd för att bli nertagen av sina motståndare, han vet att de inte kan hålla honom på marken ändå. "Till och med" Rumble fick ner honom två gånger.

Med det sagt - hoppas Jones kommer tillbaka och håller sig ren nu. Sporten har saknat the GOAT för länge. Hoppas han tar titeln och sedan ger sig på HW bältet, tror faktiskt han skulle kunna ta det.
 
Topp