• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

INSANE

Panerai
2-Faktor
IMG_2293.JPG
 
Såg bra ut! Bra gala och bra jobbat av Gurra.
Reza gnällde på domarna som vanligt när han förlorar.

http://www.expressen.se/tv/sport/madadi-svenska-domarna-suger/
Solklar förlust 29-28, gjorde inte ett skit med sin topp-position, blev rockad flera gånger och droppad en gång (tappade balansen och ramlade?), åt riktigt rejäla slag när han själv hamnade underst. "Jag tog matchen på short notice, jag har slitit hela livet för detta, jag hade hemmaplan, sjukt jobbig weight-cut" Fan är det för argument för att vinna ett domslut...
 

ScubaKing

Audemars
Solklar förlust 29-28, gjorde inte ett skit med sin topp-position, blev rockad flera gånger och droppad en gång (tappade balansen och ramlade?), åt riktigt rejäla slag när han själv hamnade underst. "Jag tog matchen på short notice, jag har slitit hela livet för detta, jag hade hemmaplan, sjukt jobbig weight-cut" Fan är det för argument för att vinna ett domslut...

Saken är den att jag är partisk, träffat på honom många gånger när jag jobbat dörren på diverse krogar och har rent krasst väldigt svårt för honom och hans attityd. Typisk gangster "Vet du inte vem jag är" o.s.v. MEN han förlorade denna match klockrent i mina ögon. Får se om han drar sig tillbaka nu, vilket jag inte tror då han lever för detta.

Man kan säga att Reza är direkta mot motsatsen mot Gurra som är VÄLDIGT ödmjuk och trevlig privat. En riktigt reko kille som alla skulle gilla privat.
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
IMG_2308.JPG
Glover är svår att avsluta om man inte heter AJ men Alex lyckades till slut. Har alltid så jävla ont i magen när Alex går match, härligt med vinst och en revansch på hur det gick sist i Sverige!
 

Lyfali

Cartier
IMG_2308.JPG
Glover är svår att avsluta om man inte heter AJ men Alex lyckades till slut. Har alltid så jävla ont i magen när Alex går match, härligt med vinst och en revansch på hur det gick sist i Sverige!
Du är nog inte den enda som har det, matchen mot jones var de värsta 30 minutrarna i mitt liv.
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Hur tror ni den fighten går? Jag kommer satsa en slant på Conor som har allt att vinna i detta möte!
 
Topp