• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

puffen

Cartier
Kommer satsa en slant på att Conor vinner på knock mellan rond 3-6 även fast jag tror han kommer bli utklassad! :dead:
 

Bernardo01

Cartier
Hur tror ni den fighten går? Jag kommer satsa en slant på Conor som har allt att vinna i detta möte!
Tror att Mayweather tar hem det, rutinerad boxare som inte är van vid att förlora. McGregor har en och annan förlust, så det är "o kej" att förlora för honom om man säger så. Plus detta är Mayweathers hemmaplan.
 

puffen

Cartier
Tror att Mayweather tar hem det, rutinerad boxare som inte är van vid att förlora. McGregor har en och annan förlust, så det är "o kej" att förlora för honom om man säger så. Plus detta är Mayweathers hemmaplan.
Conor har absolut ingenting att förlora på det här. Riktigt smart av Conor på alla plan att hetsa en match mot Floyd. Dels att han lyckas hala sig ifrån att försvara bältet sen att han har ganska många matcher i UFC som många vill se. Det är redan räknat med att Conor kommer förmodligen bli totalt förnedrad
 

Bernardo01

Cartier
Conor har absolut ingenting att förlora på det här. Riktigt smart av Conor på alla plan att hetsa en match mot Floyd. Dels att han lyckas hala sig ifrån att försvara bältet sen att han har ganska många matcher i UFC som många vill se. Det är redan räknat med att Conor kommer förmodligen bli totalt förnedrad
Jag håller med, allt handlar om pengar i slutändan. Men det ska bli kul. Om inte biljetterna är överdrivet dyra så kommer jag nog flyga dig och kolla live, hade varit en fet upplevelse. :)
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Samtidigt som Conor har allt att vinna, så har Floyd lika mycket att förlora. Från undisputed till - Beaten by a MMA fighter...

Exakt min tanke. Pressen ligger på Floyd, enligt all logik så ska Floyd vinna men jag tror Conor har en minimal chans att träffa hårt första 3 ronderna, kommer nog betta lite deg på det.

Jag håller med, allt handlar om pengar i slutändan. Men det ska bli kul. Om inte biljetterna är överdrivet dyra så kommer jag nog flyga dig och kolla live, hade varit en fet upplevelse. :)
Läste på Kimura.se att sämsta platserna kostar 18000 kr....
 

Bernardo01

Cartier
Exakt min tanke. Pressen ligger på Floyd, enligt all logik så ska Floyd vinna men jag tror Conor har en minimal chans att träffa hårt första 3 ronderna, kommer nog betta lite deg på det.


Läste på Kimura.se att sämsta platserna kostar 18000 kr....
Ja McGregor slår hårdare, det är en sak som är säker! Jag får sälja en av mina klockor och åka dit och titta :banghead::D
 

Bernardo01

Cartier
MMA experter har konstaterat det och fast än att båda är små och rätt smala så är McGregor yngre och den som är snäppet kraftigare och mer muskulös.
Du har själv lagt upp en video här på tråden där killen säger att McGregor är en "punch-guy" medans Mayweather är defensiv. Det har sin förklaring. @puffenn
 
Senast ändrad:

puffen

Cartier
MMA experter har konstaterat det och fast än att båda är små och rätt smala så är McGregor yngre och den som är snäppet kraftigare och mer muskulös.
Du har själv lagt upp en video här på tråden där killen säger att McGregor är en "punch-guy" medans Mayweather är defensiv. Det har sin förklaring. @puffenn
Tror du missuppfattade det, jag kommenterade bara videon som någon annan lagt upp :D
Det var inget illa menat när jag frågade utan ville bara veta hur man jämför styrkan i slagen :) Om jag inte minns fel så är 50% av Floyds matcher på KO så lite krut har han nog i nävarna också :) @Bernardo01
 

Bernardo01

Cartier
Tror du missuppfattade det, jag kommenterade bara videon som någon annan lagt upp :D
Det var inget illa menat när jag frågade utan ville bara veta hur man jämför styrkan i slagen :) Om jag inte minns fel så är 50% av Floyds matcher på KO så lite krut har han nog i nävarna också :) @Bernardo01
Ja det är sant, det kan gå hur som helst, det är trots allt en boxningsmatch. Ska bli jävligt kul att se iaf. Ska jag va helt ärlig så hejar jag på McGregor
 

Chad

Rolex
Mcgregor åker givetvis på stordäng i en boxningsmatch. F.ö ett par schyssa matcher på kvällens Fight Night; Dos Anjos och Arloviski är inte så jeffla illa pinkat ändå!
 

Chad

Rolex
Så jävla trist att Mousasi lämnat UFC ... :( Men är glad för honom, han förtjänar att casha in lite.
+1
Trist att han inte fick chansen på titeln nu när han hade en bra run. Levererat i typ varje fight jag sett.
Snart dags att dra upp en Bellator tråd alternativt merge:a med denna. Många bra fighters som börjar dra sig dit.
 

azcii

Patek
2-Faktor
20170711_233848.jpg
 
Topp