• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

joca

Patek
2-Faktor
Connor är duktig men Jose Aldo har alltid varit i en klass för sig (rankade 1'a pound-for-pound)
Blir en intressant fight :)
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Inte följt UFC sen typ gala 10x men nattens fight är verkligen intressant. Hoppas på irländaren men tror han åker på däng.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Conor är en intressant karaktär, gällande träningen så utvidgar han sina vyer och lär sig lite allt möjligt. Samarbetet med Ido Portal förväntade jag mig inte så det är rätt spännande att se vad det slutar med.. Aldo är tuff men Conor tar det.
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Inatt/imorgon morgon smäller det.
Mcgregor KO första ronden.. :)
Tänkte fan stanna uppe och kolla men internet på vårt 5 + Hotell har en djävla uppkoppling som närmast kan liknas med 56 k modem, knappt jag kan skriva det här!! Givetvis har jag skällt då fanskapen tar betalt för både värdeskåp och nätet som är katastrof
 

joca

Patek
2-Faktor
Man ska inte underskatta Connors självförtroende men jag tror Aldo är för bra för att bli besegrad av Connor . Hoppas på en riktigt bra fight dock!
 

joca

Patek
2-Faktor
Okeeeeej, vad fan hände? :D
Luke bjöd Wiedman på en riktigt bra fight! Connor levererade också big time! Hade dock velat se en lite längre match där :)
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Gött med lite nya mästare, Connor , Luke och Holly. Blir nog bra med lite nytt fräscht blod. Tycker lite synd om Wiedman men Luke var helt klart den bättre av dom inatt. Vilken power han har. Synd att Connors vs Aldo var så kort, hade gärna sett en riktigt fight för att se vad Connor verkligen går för.
 

joca

Patek
2-Faktor
Vad tror ni om Aldo vs McGregor2? Blir det "snart" eller får någon annan chansen före Aldo får gå titelmatch igen?
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Tröttnat lite på UFC av någon anledning, svårt att förklara varför. Har det blivit "too much"? Möjligtvis för mycket galor så att man blir mättad och skiter i det? Eller börjar jag bli gammal? :)

Minns första TUF och de tidigare galorna, både Gracies men även efter det. Var självklart på plats på första galan i Sverige också men av någon anledning så är det inte lika skoj längre.

Saknar K1 mer med Aerts, Bonjasky, Karaev osv. Lyckades även se en hel del av dessa fighters live :)
 
Topp