• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Jag diggar Conor, så jag hoppas att han vinner på KO i 5 ronden. Hoppas på ett rejält krig med bra teknik och tempo
 
Haha, vilket jävla trash talk. Jag tror ju att Conor vinner men det ska bli kul att se vad Nate har att sätta emot.
 
Tror personligen inte att Nate kommer ha så mycket att säga till om. Vi får se, allt kan ske. Conor behärskar åtminstone talet väl. Där är Nate chanslös.
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Nate ser nästan rädd ut på klippet, rösten låter helt osäker. Men som sagt, det är ju en av Conors styrkor, att trashtalka :)
Tror fighten tar slut rätt snabbt, har dock tippat på KO i 2a med Conor som segrare!
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Älskar Conor. Jag hoppas han leker sönder Diaz men det farliga kan vara att han underskattar honom allt för mycket. Han sänkte Aldo på 13 sek, en kille INGEN har spöat på 10 år. Det är galet.
 

M3a

Cartier
2-Faktor
Har följt UFC bra länge och är ett stort fän utav Conor sedan länge tbx. Tror tyvärr inte på någon KO i första ronden då Nate aldrig förlorat en match på KO utan TKO. Sjukt spännande att se vad som kan hända. Första matchen Conor går där hans motståndare har längre reach än han själv.
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Räcker det att ställa klockan 04:30?
Hoppas det blir en fight där Conor får visa sin överjävliga fysiska kapacitet.
 

joca

Patek
2-Faktor
Hoppas Connor levererar och att Tate får riktigt mycket pisk (vilket känns högst troligt) :)
 
Topp