• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uffe

jabla

Sarlacc
Uffe är en 110% good guy och en riktigt go gubbe, jag skulle inte tveka att råda någon annan att handla med honom.
Har sålt en Breitling till honom.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Jag köpte en Breitling Steel-fakkin-fish med förskottsbetalning och postleverans från @Uffe. Exakt som utlovad. Snabb leverans och trevlig kontakt. 100% goodguy! Tack!
 

kbladh

Breitling
Har köpt en Rolex av Uffe på distans. Smidig affär och klockan precis enligt beskrivning. 100% goodguy och trevlig prick!
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Har köpt en Seiko Turtle av @Uffe allt perfekt- super bra kommunikation i PM och snabb leverans. Allt som utlovat, en 100%-ig Goodguy jag absolut gör affärer med igen.
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Gjort ännu en affär med @Uffe där jag köpte en Longines HydroC - allt precis lika bra som sist, verkligen ingenting att anmärka på.

En mycket trevlig Goodguy som rekommenderas till 110%
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Nu har jag även sålt till denna trevliga herre! Sålde en Padi och pengarna satt på kontot snabbt som blixten. Allt 100%-igt även denna gång. Rekommenderar varmt att göra affärer med @Uffe , kan inte bli smidigare.
 
Topp