Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ulo surveillance camera

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Bexa, 4 december 2015.

1. Bexa
    Trådstartare

Bexa Bonde

Från:
    stockholm
    Icaras gillar detta.
  2. nöt

nöt Biskop

Bexa gillar detta.
  3. KenKun

KenKun Biskop

Var nära på att boka, men det var så lång leveranstid på den, plus att teknik + Kickstarter brukar resultera i förseningar, och brutna löften.
    Krånglade en massa med pugz lurarna som också är på Kickstarter. Två bröder i Sverige som startade den. Lovade guld och gröna skogar, men det blev bara pannkaka, eftersom de lovade en massa saker som de inte kunde hålla, och nu är lurarna försenade tre månader, böh.

4. Bexa
    Trådstartare

Bexa Bonde

Från:
    stockholm
    Ah skank. Har aldrig provat något via kickstarter förut eller liknande. hoppas de blir av dock. impulsköp helt klart.

5. KenKun

KenKun Biskop

Leverans slutet av 2016, nu har du i alla fall något att se fram emot ;)
    Det är som är bra med han som ligger bakom är att han har startat Kickstarter projekt tidigare.

6. Bexa
    Trådstartare

Bexa Bonde

Från:
    stockholm
    Ja de är alltid ett plus, ser fram emot att övervaka mig själv när jag sitter o lurar på mina 34 kvadrat :)

7. Stomatologen

Stomatologen Friends of KS

Fint format, väcker lite uppmärksamhet och kostar inte skjortan. Kan mycket väl tänka mig en sådan:)

8. KenKun

KenKun Biskop

Själv rockar jag Arlo :)