• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Ultimata Sommarklockan 16570

Linkan

Rolex
Hej hej alla!

Då var dags igen, trodde jag skulle behålla den längre en 3månader. Men börjar sikta in mig på annat och är mer en "one watch kind of guy".
Det jag har att sälja är en 16570 A-serie från -99. Nypolerad dock okänd service historik, men den går som den ska.
Det som följer med är en extra länkbit har själv 19,5cm, sedan följer det med 1 gummiband och två st personband (vit och brun/beige).
Är som sagt nypolerad och ett riktigt fint ex.
Finns dock inget intyg på detta men det kan man se och skulle det vara något så kan jag tala med föregående ägaren och se om det finns något.

Retur: f2f ingen retur, skickas uret så måste man skicka den tillbaka inom 24 timmar. Ni betalar för returen.

Pris: 32tkr, kommer inte gå ner mycket mer. Isånnafall behåller jag den.

Är det något ni undrar släng iväg ett PM!
Uret finns i Stockholm.

BYTE: är bara intresserad av en 16613 guld/stål självklart pengar upp för min del!

Ha re gött.

/J
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Topp