• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ultimata sportklockan

Brogren

Cartier
Vi har ju sett att alla från Rolex till Omega till SEIKO sponsrar stora evenemang och tävlingar.
Vad är då just eran ultimata sportklocka? Som ni har eller som ni vill ha. Eller båda två?
Posta gärna bilder.
Mina bilder är skamlöst snodda från internet.

Just nu har jag lånat svärfars Garmin Approach på golfbanan. Tyvärr gillar jag inte digitalt men att se exakt avstånd till Green är rätt bekvämt!

rf-lg.jpg


Min ultimata sportklocka är en Explorer, ref (1)14270, gärna från 1990. Någon dag skall jag ha en.

DSC_2452b.jpg
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Varför inte slå till på en Richard Mille till sommarens golf, tennis, löpning som proffsen?

Bubba Watsons weapon of choice!
image.jpg


Nadals förstahandsval...
image.jpg


Och Jakes trogna löpkompis.
image.jpg
 

TKVF

Panerai
Vi har ju sett att alla från Rolex till Omega till SEIKO sponsrar stora evenemang och tävlingar.
Vad är då just eran ultimata sportklocka? Som ni har eller som ni vill ha. Eller båda två?
Posta gärna bilder.
Mina bilder är skamlöst snodda från internet.

Just nu har jag lånat svärfars Garmin Approach på golfbanan. Tyvärr gillar jag inte digitalt men att se exakt avstånd till Green är rätt bekvämt!

rf-lg.jpg


Min ultimata sportklocka är en Explorer, ref (1)14270, gärna från 1990. Någon dag skall jag ha en.

DSC_2452b.jpg
Vilken sport?
 

Jonaz

Rolex
Senast jag spelade squash hade jag min gamla super avenger på mig, den är inte ultimat som sportklocka...


iPhone | Tapatalk
 
Topp