• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Ulysse Nardin Marine Diver 1846

Marre

Breitling
Hei.

Ønsker å selge en pen Ulysse Nardin Marine Diver 1846. Uret er i god stand, har ingen store hakk eller riper, og har hatt service for ca. 2 år siden. Kommer med ytterboks, innerboks, booklet og servicepapirer.

Bytteforslag mottas gjerne, jeg er åpen for det meste men kunne gjerne tenkt meg en Explorer 1, 14060/5513, Radiomir eller en flieger fra IWC. Penger opp/ned.

Pris: 27 000,- SEK

Jeg befinner meg litt sør for Gøteborg hele sommeren og F2F er alltid bra. Referanser finnes det masse av da jeg er medlem av Tidssonen (Norges svar på Klocksnack) og gjort mange handler der.

Send gjerne PM om det er noe du lurer på! Beklager kvaliteten på bildene, kan sende noen dagsferske på MMS dersom det ønskes :)

Mvh

Marius







 
Topp