• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Ulysse Nardin Marine Diver

Tänkte göra mig av med en i samlingen.
Som rubriken lyder så är det en Ulysse Nardin Marine Diver års mod ca 03-04. Jag köpte den på Uret Vintage i mars i år och den har inte suttit på armen många gånger. Jag tycker att den är alldeles för stor för mina handleder, där av anledningen. Den är i fint skick men det finns några repor på titandelarna i länken och på spännet samt några lättare på boetten. Jag har ingen servicehistorik men den håller tiden väl. Den levereras endast med yttre och inre box i mycket fint skick. Länken är ca 18,5cm men går att göra ganska mycket större om man vill.

Mycket vacker och ovanlig klocka med snygga detaljer, perfekt sommardinka!!

Lite info på Engelska

Power reserve indicator. Oversized seconds-hand. Screw down security crown. Unidirectional turning bezel.
Ref. Nr. 263-33-3
Diameter 42.7mm
Case Stainless steel case
Dial Silver dial
Movement Cal. 11½" UN-26. 28 jewels. Self-winding movement, Small seconds, Power reserve indicator
Water-resistant 300 meters
Strap RUBBER/TITANIUM STRAP

Pris: 26tkr

Returpolicyn gäller 24tim efter mottagandet vid post, f2f ingen retur.

Ursäkta för de dåliga bilderna, den första bilden är stulen!
Skicka PM om ni har några frågor.

image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg
image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg
 
Topp