• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Unboxing 16613 eller 116613? Äntligen här!

TheKing

Cartier
Hade en liten tråd för ca en vecka sedan där jag bad experter guida mig till min första TT! :confused:
https://klocksnack.se/threads/16613-vs-116613.14173/page-2#post-254676

Efter att ha läst fram och tillbaka på forumet så bestämde jag mig för att gå på den lite äldre modellen!
Kan vara skönt att spara slantarna....;)

Här kommer unboxingen:






.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..


.
.
.
Så faaaaan heller.....Pengar ska rulla :wtf:







Och så...





MYCKET nöjd och en keeper! TACK för att ni styrde in mig på rätt spår :D
Trodde aldrig att jag skulle köpa en guldklocka...eller ja till hälften då, men ändå!
Den är riktigt snygg på handleden och ett riktigt bra komplement till min "hulken"

Nästa köp då.........Ja ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Är så FET :p! Ett stort GRATTIS från mig kommer här, trodde inte själv jag skulle gilla G/S så mycket när jag köpte min i somras, min det är sweet :D:cool::cigar:
 

TheKing

Cartier
Tack för alla fina ord grabbar....på något sätt känns de mer äkta än när sambon tittar på den i 3 sek och säger "oj vad fin, hur länge blir den kvar och vad blir det härnäst?" och sen fortsätter med datorn ;)
 
Topp