• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Unboxing av förbrukningsbar beater

Kairo

Panerai
Snart är det dags att åka ut och resa lite, och kände att jag behövde något som jag inte behöver vara särskilt rädd om...

Photo 2014-03-20 14 11 46.jpg

Photo 2014-03-20 14 11 58.jpg





Photo 2014-03-20 14 12 35.jpg
Photo 2014-03-20 14 14 41.jpg


Seiko SKX007.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Tack, tack. Jo, den är väldigt populär... men av en bra anledning. :)



Jag gillar det faktiskt starkt! Synd bara att bandstiften är så otroligt knepiga att få loss... Tycker den gör sig riktigt bra på natoband också.

Photo 2014-03-20 17 22 43.jpg

Tyckte också att det var knepigt i början! Har lärt mig knepet nu. Rikta verktyget snett in mot bandhornen, tryck ner och dra bak. Funkar enkelt varje gång!
 

Kairo

Panerai
Tyckte också att det var knepigt i början! Har lärt mig knepet nu. Rikta verktyget snett in mot bandhornen, tryck ner och dra bak. Funkar enkelt varje gång!
Hahaha, om jag ändå hade ett sådant verktyg. Har inte orkat skaffa det. Satt och fipplade med en väldigt vass brevöppnare i brist på annat, bättre, verktyg. Skar mig en del, men nu jävlar sitter nato:t på. Nu blir det inga fler byten förrän jag fått tag på ett verktyg. :)
 
Topp