• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Unboxing av garantiretur

Podal

Omega
Tänkte bjuda på en unboxing så här en fredag innan jul och ledighet. Som jag skriver i rubriken är detta en garantiretur. Jag hade inte hört om KS då jag fick klockan hem ny. Den första klockan höll i 2 veckor, sen stoppade den.

Lång historia kort (don't ask ;)), så fick jag skicka klockan ner till Breitling i Schweiz. Då jag fick höra att det skulle ta 8-12 veckor att gå igenom min 2 veckor gamla klocka blev jag helt enkelt ganska förbannad. Så efter ett antal mejl till deras kundtjänst och serviceavdelning avtalade vi att jag skulle få en sprillans klocka med min "gamla" rem och box. Det var helt ok för min del och jag är nöjd med denna lösningen. Så ny klocka skickades och det är den som kom idag.

Jag har ju fått med mig att Breitling inte verkar stå så högt i kurs här på KS. Det bryr jag mig inte om :D. Jag har värt sugen på denna länge och sett fram emot att få köpa en.

Så, först den vanliga lådan:
qVe3IK3.jpg


Så en låda i lådan:
Dr5ORWY.jpg


Lådan i lådan:
LMuPdVw.jpg


Ännu en låda i lådan, lite finare än grå kartong dock:

jEpraUl.jpg


Så, lite läder:


WjHlVQ3.jpg


Och äntligen, min Navitimer 01:


6tkUGKe.jpg


Allt i boxen:


iePZ9GL.jpg


Sitter fint på armen gör den:


aEjp4gD.jpg


Och senare ikväll får man fira detta och julledigheten med en nyinköpt Whiskey och en Waller Bengtsson på det:


FtQdCdY.jpg


Tack för uppmärksamheten, god jul på er alla.
 

KMS

Rolex
Det där är ju ändå en riktig sjysst Bratte, inget att skämmas för! Grattis! Skål (till kvällen)!:)
 
Grattis! Supersnygg! Absolut den snyggaste Bratten jag har sett. Och du har handled att bära upp den också!
Hoppas Laphen och garren smakar fint till!!
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Är ingen jätte breitling fan (för att jag inte kan något om märket antagligen) Denna
faller mig dock i smaken!
 
Topp