• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Unboxing Longines Legend Diver No Date

Grattis, en av dom allra prisvärdaste klockorna man kan köpa tycker jag, riktigt snygg och passar till det mesta, gillade min gamla som faan!
 

Bebitz

Cartier
Här kommer en liten bild på klockan i vårkläder.

10177265_10153968040070291_1994665478_n.jpg
 

Camo00

Patek
Grattis till en riktig sköning. Och som vanligt med Longines så är lådan halva behållningen, så jäkla snygg!! :)
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Grattis! Riktigt snygg och klassisk modell. Bra att du valde bort datum. Ser förjävligt ut på den! Hade den bara varit lite mindre så hade jag verkligen tyckt om den.
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Shit Bebitz, att man hittade dig här tillslut. Vet ej om jag sagt det tidigare, får gratulera till denna och den nya seikon också.

Det går bra nu kompis, det går bra nu.
//Fidde

Ps. Ta den där bebitzz...eller hur var det?
 

Bebitz

Cartier
Shit Bebitz, att man hittade dig här tillslut. Vet ej om jag sagt det tidigare, får gratulera till denna och den nya seikon också.

Det går bra nu kompis, det går bra nu.
//Fidde

Ps. Ta den där bebitzz...eller hur var det?



Tack så mycket! Det blev min 30-årspresent och ett bra första steg mot en Rolex eller IWC i framtiden :)
 
Topp