• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Unboxing, mini-gtg och tävlingsresultat!

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Stort grattis! :D 51 mm låter sjukt stort men sitter riktigt bra på dig.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Få förunnat att kunna bära upp en bjässe när man själv kämpar med att man inte kan plocka bort tillräckligt många bitar ibland.

Grattis!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Grattis Ricrob

Nu kanske det är läge att börja träna armar? ;)

Stenhård klocka. Jag pallar dessvärre inte att följa dina fotspår. :)
 

TKVF

Panerai
Rolexen ser ju ut som en damklocka i jämförelse. Lite avundsjuk är jag, kommer den någonsin att få vara med på ett dyk? Annars lånar jag den gärna för att den skall få komma i sitt rätta element. Grattis, även om jag skulle vilja ha en så skulle den nog vara för stor för att användas till annat än dyk.
 

BME

Cartier
Men vad hände där...
Du som vurmade såååå för din sköna härliga 40mm i bunkern på g2g:n och att den inte skar in i handen etc etc etc...
Sen dyker detta monster upp!
Jag har bara en sak att säga: Härligt! Och så grattis förstås :)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Jippii, äntligen vann jag :) Stort grattis till nyförvärvet! Perfekt kompliment till stekrollen!

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Nu har jag också träffat TomB

Tyvärr hade han inga Orisar kvar :-(

;)
null_zpsf969f056.jpg
 

Ricrob

Patek
Grattis!!! Fan, trodde du hade tappat hjärtat för oris efter ploppen! Respekt!

Minns din galluptråd på ttt om det där med att välja orisdiver. Som sagt, den kräver sin arm den där, och det har ju du.
Oris är alltid Oris! ;) Visst, Ploppen är ikonisk, tyngre och dyrare men det är inte riktigt fair att jämföra dem faktiskt.. Du måste spana in denna ngn gång!

Skön klocka tillsammans med lite ordbajs och stört sköna bilder gör denna tråd till en Beater :) Have fun and enjoy the new family member :)

Ordbajs?! Ska du säga som särskriver, det är ordbajs om ngt! :D
 
Topp