• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Unboxing NOS!

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Nu är jag hemma! Somliga knegar å låter media vara!;)

Det vore kul om du kunde posta en bild på din klocka så vi får lite mer info vilket skick
den befinner sig i! En Tankist utan märkning från ca 1993-94 brukar landa mellan 250-600 beroende av skick
originalitet! Det är som sagt inga jätte summor det handlar om. Men det är en del av en historia som jag tycker
är intressant!

Ta väl vara om den!
 

Poecilotheria

Breitling
Nu är jag hemma! Somliga knegar å låter media vara!;)

Det vore kul om du kunde posta en bild på din klocka så vi får lite mer info vilket skick
den befinner sig i! En Tankist utan märkning från ca 1993-94 brukar landa mellan 250-600 beroende av skick
originalitet! Det är som sagt inga jätte summor det handlar om. Men det är en del av en historia som jag tycker
är intressant!

Ta väl vara om den!


Jo jag tycker oxå den är skit tuff ska ta ett kort på den och lägga upp när jag har tid jag tycker den är i kanon skick och har alla märkningar samt serie nr tror jag det är på baksidan tror den kommer med min farmor när dom flydde från Ryssland till Sverige kan ha fel.Har massa andra klockor efter dötsboet jag måste kolla upp samt lite rovor om det var så dom kallades
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Så här ser säkerligen boettlocket ut Poecilotheria! Den lilla måsen!

T7eDKXf.jpg
 

OBRKV

Cartier
Stort grattis! Kan du läsa ryska? Mycket möjligt att det är ett kvitto på 2 mjölkpaket från 1989 annars :p

Jag läser lite bulgariska (typ samma alfabet) och kan se att det INTE är mjölk på kvittot ;) Står "Bostok" på första kvittobilden.

Grattis till en riktigt rolig klocka! Vostok är roliga, speciellt om de är vintage! Har en utan text vid kl 6.
 

Bender

Cartier
både cool och snygg:)
sen måste det pirra lite extra när man har cert/intyg på ryska också.
Grattis, snyggt jobbat!
 
Topp