• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Unboxing (stor låda)

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Fick äntligen hem lite prylar för att tacka ja till lärlingsplatsen hemma hos cheepo63 :)

Nu kan INGET gå fel

null_zps63b89176.jpg


null_zps5c50226f.jpg


null_zpsa8c9a708.jpg


null_zpsd11d58bb.jpg
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Jäklar i min lilla låda - saknas bara skinnväst, träskor samt skepparkrans så kan du bli slöjdlärare :D

Ska bli kul att följa vad du kommer tillverka i din lilla verkstad
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Av någon anledning känner jag mig inte övertygad... :p ;)

... Men jag ser fram mot att se hur det går. :D

Tryckte på "gilla". Klart jag gillar ambitionen! Kanske man kommer att kunna köpa dina alster i någon hemslöjdsbutik framöver?

A
Vad menar du? :)
Jäklar i min lilla låda - saknas bara skinnväst, träskor samt skepparkrans så kan du bli slöjdlärare :D

Ska bli kul att följa vad du kommer tillverka i din lilla verkstad
Leben Juridik och Smörknivstillverkning AB :)
 

Sond

Patek
Det är verkligen häftigt att KS allt mer antar formen av en syjunta. Män som sitter i lampans sken med nål och tråd... Ibland ensamma och ibland i grupp, men alltid redo för skapande. Detta är beviset på Darwins evolutionsteori. Arterna utvecklas... Till det bättre..;)
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Sedan när blev vi ett slöjdforum? Dessutom är väl det vida känt att slöjdare har skinnväst.

(Fast din tid att skina Leben, dags att visa vart skåpet skall stå!)
 
Topp