• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Unboxing

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Kul att få göra en ny bekantskap i dubbel bemärkelse :)
Träffade en annan forummedlem tidigare idag för att göra ett byte.

Grön box
4y8u2aqu.jpg



Mera box i boxen..
esy3ejaj.jpg



Där kom den!
buqurahy.jpg



Näää.. Detta stämmer ju inte. Den där grisen har ju redan haft en unboxing..


Just det ja. Jag satte ju på mig klockan direkt när vi gjort bytet..

Sådär ska det ju se ut
eju6a9em.jpg


Riktigt hög klocka och kul att prova något lite udda
eqerysy2.jpg

Denna känns riktigt välbyggd och kompletterar samlingen ganska bra.

Jag återkommer med ett lume-skott när jag får tillfälle.
Hej så länge!
 

Ricrob

Patek
Grattis Björn! Antar att det blev trade mot lill-Orisen, eller! Ball gör onekligen coola och udda grejer, sekundvidaren är kunglig!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Spännande tillverkare, med bra ambitioner, men jag kämpar ganska duktigt med att tycka om designen... Och det går inte så bra. Har kollat in dem flera gånger... Jag är nog allt för konservativ...

Men, jag gillar ditt resonemang om att prova på. Om jag minns rätt så kändes den väldigt prisvärd i annonseringen - så bara det, att få testa en stund till OK pris är ju skönt. (Borde jag själv göra då och då...)

mvh A
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Jo, så är det. Jag hade också mina tvivel gällande designen. Klockan är dock så gedigen och välbyggd att de suddats ut under de gångna timmarna.
Kronskyddet som har en speciell design, tilltalade mig föga vid första anblick. Men nu när jag fått testa det lite och även kunnat granska konstruktionen måste jag säga att det är förbaskat smart gjort. Designen är kanske lite udda.. Men funktionen är fanimej oslagbar :)
adebasyt.jpg
kronan gängar även in med typ fem hela varv.
 

AndyAnd

Cartier
Den enda Ball jag klämt på var riktigt schysst, det verkar vara ganska mycket bang for the bucks. Jag kan tänka mig att den lyser som en fackla? :)
 
Topp