• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Unboxing!

Josef B

Bestraffaren
Ja bilderna talar för sig självt! Jag är jävligt nöjd!

IMG_20130125_163948.jpg


20130125_153440.jpg


20130125_154202.jpg


20130125_153520.jpg


20130125_153357.jpg













Men inte tillräckligt nöjd för ett köp! :mrgreen: Jag var efter stålvarianten som tyvärr hade gått. Men denna hade Rob Engström precis fått idag och Naomi var jättesnäll och gav mig äran att vara med när hon öppnade upp paketet, och självklart så var jag den förste som provade :)
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Boooom! Januari är ännu inte över...

Edit. Fan, den hade suttit perfekt! Köp en beg i lite vettigare storlek och i ädelmetall, det är dags!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Oj vilken goding! Det enda man skulle ändra på, min högst personliga åsikt, är ta bort datumet i övrigt gillar jag modellen skarpt och i guld så blir den ju inte direkt fulare :cool:
 

max

Dancing Queen
...höll på att sätta kaffet i halsen, inte ok!
Riktigt fet klocka, får man tycka att de kunde valt vitguld eller platinum istället för stål även om stålen såklart är riktigt snygg?

Oroande att den håller på att byta datum klockan tjugo över 9 dock...
 
C

Crowolf

Guest
Ja shit alltså vilken klocka.....men va' faan, det är slutet på januari.... INGEN har stålar nu...
Men Grattis för tusan!

/Poppe
 
Topp