• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Unik Klocksamling nu till salu!!!

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Ink kryssningsbiljett med Silja Galaxy för att hämta upp grejerna? Bra deal i så fall, jag ångrar att jag inte högg direkt.
Skicka PM om du vill flippa skåpet mot ett paket Gevalia Skånerost och ett böjt bandstift.


90k var priset utan vitrin, så vill du ha det kan du säkert få det för 10 av honom...
 
Det här blir mitt första inlägg vet inte om jag vågar skriva, men vad är felet med den samlingen?
Fyra fina Oris där priserna ligger mellan 15,000-30,000 kr. Seiko Ananta Automatic kostar närmare 17,000. Det ända som jag ser är lite b är väl Boss, Gant och Tommy Hilfiger. Och vad är felet med att ha klockorna i ett upplyst vitrinskåp, är väl trevligt och kunna titta på dom.:angel:
 

CLT

Rolex
Det här blir mitt första inlägg vet inte om jag vågar skriva, men vad är felet med den samlingen?
Fyra fina Oris där priserna ligger mellan 15,000-30,000 kr. Seiko Ananta Automatic kostar närmare 17,000. Det ända som jag ser är lite b är väl Boss, Gant och Tommy Hilfiger. Och vad är felet med att ha klockorna i ett upplyst vitrinskåp, är väl trevligt och kunna titta på dom.:angel:

Det största problemet jag har med den där annonsen är att allt är nytt och helt oanvänt? Vem köper massa klockor och ställer dom i ett upplyst vitrinskåp? Känns bara så konstigt....
 

fredrikb

Cartier
Det här blir mitt första inlägg vet inte om jag vågar skriva, men vad är felet med den samlingen?
Fyra fina Oris där priserna ligger mellan 15,000-30,000 kr. Seiko Ananta Automatic kostar närmare 17,000. Det ända som jag ser är lite b är väl Boss, Gant och Tommy Hilfiger. Och vad är felet med att ha klockorna i ett upplyst vitrinskåp, är väl trevligt och kunna titta på dom.:angel:

Begpriset på de där Oris-modellerna är nog snarare runt 10k styck. Anantan vet jag inte men om du har rätt så skulle det innebära runt 55k. Några tusenlappar till kan man nog skrapa ihop för Certinan och den andra Seikon, men parfymklockorna är inget värda. Så att gå därifrån till 100k är nog en hygglig stretch (hur fint skåpet än är och hur mycket finlandsbåtåkande som ingår).
 

Räven

Cartier

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Mycket pengar har aldrig varit synonymt med god smak.
Nä det har du rätt i. Kika på denna bilden så ser du vilken dålig smak dom har.;)
SFD5298C4E44487472793182E9ED9A62490_1600x1200.jpg
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Äntligen!
Vilken kväll..Dr.Alban på TV och en unik klocksamling att titta på


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 
Topp