• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad UNIVERSAL GENEVE COMPAX 18K

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Säljes 1 st UNIVERSAL GENEVE COMPAX kronograf 18K.
Referens 184.440, urverket ska vara Universal calibre 1874 (Lemania)
Kronan verkar vara utbytt, klockan tillverkad runt/efter 1990.
Klockan säljs som den är med krokodilarmband märkt UG. Inga övriga tillbehör.
Diameter 35mm.
Klockan är enligt mig i bra skick, visst finns mindre spår av användning b.la. har jag ringat in två små
snytingar på en bild.

Servicehistorik okänd. Jag satte klockan i Timegraphern nyss (11/2) och den visade att den fortare sig en del.
Klockan var då max uppdragen efter att ha legat i lådan en längre tid (detta kanske påverkar gången).

Pris för denna skönhet 25.000kr (rimliga bud och bytesförslag emottages)

Kläm och känn, FTF-affär sker i Stockholm.
Postens Värdebrev ingår och kan skickas efter erlagd betalning.
Full returrätt om klockan ej motsvarar beskrivet skick. Retur skall ske inom 2 dagar efter den mottages. Retur bekostas av köpare och skall ske med postens värde fullförsäkrat.
Referenser finnes: https://klocksnack.se/threads/jensab.10279/#post-283850

UG.JPG
UG1.JPG
UG2.JPG
UG3.JPG
UG4.JPG
UG5.JPG
UG6.JPG
UG7.JPG
UG8.JPG
UG9.JPG
universal gång.jpg
 
Topp