• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upp och hoppa för det är fredagsklockan!

jabla

Sarlacc
Eftersom ni sett den hela veckan så fokuserar jag på den vackra bakgrunden. :)

WP_20140718_015.jpg


Någon som ser skillnaden mot tidigare i veckan. :D
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Master bara men vridringen är med blåa halvan nedåt till skillnad från tidigare dagar. :D



Va tusan! Ber om ursäkt dude,hur kunde jag missa att du bara hade Master bara Hehe :D och så detta med vridringen, nu kommer det att bli svårt att somna kan jag lova. Men jag hade väl rätt angående helikoptern va?!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Riktigt fin! Sen när hösten kommer den ljusa tavla på igen? Nästan så jag hellre köper en yacht master än en sub ;)

Tack Floduttern!

Oj! Den har gått och blivit svår faktiskt! Innan jag bytte till den blå tavlan så skulle jag sagt att det var lätt och välja. Men nu är det svårare, säger att det är 50/50 . Fast i längden så är en Sub alltid en Sub, så det kanske hade blivit en sån iaf om jag valde mellan dom. Men dom sagt, det är jäkligt svårt!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Tack Floduttern!

Oj! Den har gått och blivit svår faktiskt! Innan jag bytte till den blå tavlan så skulle jag sagt att det var lätt och välja. Men nu är det svårare, säger att det är 50/50 . Fast i längden så är en Sub alltid en Sub, så det kanske hade blivit en sån iaf om jag valde mellan dom. Men dom sagt, det är jäkligt svårt!
YM med blå tavla är en ultracool klocka, tycker jag. Med ljus tavla "bara" mega cool :)


Skickas från min iPhone
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Tack Floduttern!

Oj! Den har gått och blivit svår faktiskt! Innan jag bytte till den blå tavlan så skulle jag sagt att det var lätt och välja. Men nu är det svårare, säger att det är 50/50 . Fast i längden så är en Sub alltid en Sub, så det kanske hade blivit en sån iaf om jag valde mellan dom. Men dom sagt, det är jäkligt svårt!

Ja, minns ditt inlägg när du bytte till den blåa. Så kan förstå att det är svårt nu efter ha provat på båda. Den ljusa med röd visare är en riktigt snygg kontrast. Påminner lite om expl2:an med vit tavla. Men tror att båda lämpas till olika tider. Så kanske en Ym med båda tavlor kan vara något?
 
Topp