• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppackning "Dadi 50w"

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Jag var och hämtade ett paket idag, med avsändare Kina... 150 kronor kostade kalaset inkl frakt runt hela jorden på 11 dagar.

fH26RZc.jpg

Stor gråsvart sopsäck


Väl paketerat...


Använd enbart anpassade vätskor, inget lättantändligt ex tinner...


Tada!


En Dadi DA-968
"Pleasereaa this usage manual book before you use this proauct"
Ok, I´l keep that in mind... ;)







ursäkta att det är lite taskiga bilder, har bara mobilen hemma...

En recension (läs omdöme) kommer efter utfört test. :)
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Hmm den Engelska instruktionsboken ger jag inte mycket för och min kinesiska är inte tillräckligt bra för att läsa instruktionsböcker...
qWqu9Yo.jpg

Så...

Tre knappar, hur svårt kan det vara? :)
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Jäklar vilken grym maskin!!! :)

Första bilden är tagen efter 3 minuter andra bilden efter 15 minuter.
Alla små svarta prickar ni ser är smuts!
Ska nämnas att jag skrubbade den här gamla länken nogrant med tandborste och yes igår
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Btw, jag har ingen tidigare erfarenhet av ultraljudsbad, så det finns såklart kanonmaskiner där ute som är bättre...
Men, jag skulle nog tro att den lätt står sig mot Kjells och liknande maskiner för runt femhundringen.

Här är dressen till produkten på Ebay. Jag ser att jag ljög, jag valde visst den dyrare maskinen (50w) som gick på 200:- inkl frakt. ;)

http://www.ebay.co.uk/itm/200983610...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
 

Warre

Breitling
Nah köpte mig en katadyn vattenrenare med lite extrafilter, mindre än halva priset mot xxl, och en 20x lupp med belysning :)


Skickas från min iPad via Tapatalk
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Nah köpte mig en katadyn vattenrenare med lite extrafilter, mindre än halva priset mot xxl, och en 20x lupp med belysning :)


Skickas från min iPad via Tapatalk


Haha udda prylar! Måste du hämta vatten ur bäcken varje morgon? ;)
Nice med en rejäl lupp, själv har jag funderat lite på en sådan här...
http://www.ebay.co.uk/itm/200818033955?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649
Då jag tycker det är lite irriterande att ha en lupp "monokel style". Men vi får se, kanske blir någon keps variant istället.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Klippte till på en. Kul att testa och tack för tipset/recensionen! :)


Hoppas du blir nöjd! :) Jag har haft stor nytta av min, speciellt till länkar som är svåra att komma åt med en tandborste (typ mesh)

Och om man läser instruktionsboken så verkar man kunna köra det mesta! ;)



Communications equipment, the sop histicated circuit panels of electrical maintenance: mobile telephone, double black machine, personal stereo...
It has an effect on washing clean and no dirt, no pollution. Glasses, optical apparatus: The entire optical eyeglass, for example, the lens fitting of glasses (including the hidden eyes), magnifier, telescope, microscope, camera, vidicon are washed by ultrasonic, the genuine feeling of the world will be fully demonstrated...
 

plattfot

Rolex
Hoppas du blir nöjd! :) Jag har haft stor nytta av min, speciellt till länkar som är svåra att komma åt med en tandborste (typ mesh)

Och om man läser instruktionsboken så verkar man kunna köra det mesta! ;)



Communications equipment, the sop histicated circuit panels of electrical maintenance: mobile telephone, double black machine, personal stereo...
It has an effect on washing clean and no dirt, no pollution. Glasses, optical apparatus: The entire optical eyeglass, for example, the lens fitting of glasses (including the hidden eyes), magnifier, telescope, microscope, camera, vidicon are washed by ultrasonic, the genuine feeling of the world will be fully demonstrated...


Klickade hem en/ett jag med. Äntligen kan jag rengöra löständerna, vindruvorna och klocklänken på samma gång.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Trevligt pris verkligen. Hur är det med kontakten? Det står "US", följer det med adapter?


Det är US-plug, men den är gjord för 220V (skum kombo), det medföljer dock en adapter av enklare kvalitet.
Har du däremot tittat mycket på plus/dyrkar Aftonbladet och känner dig lite orolig utan CE-märkning så kanske en svenskköpt adapter är att rekommendera. :)
 
Topp