• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppackning lyfter en måndag

Johanw

Cartier
Tittat runt en tag och funderat kring en men inte tyckt att den föll riktigt under vad jag gillat historiskt. Men så visade jag frun lite bilder och första gången hon sagt en "Snyyggg" direkt på en klocka. Så via ett PM fick jag ett erbjudande och högg på det.

Innan portohöjningen så köper man några extra ark. Hmm en svensk klassiker. Just klassiker??

WP_20140324_12_30_47_Smart.jpg


Då var väl märket avslöjat även om man kan ha allt möjligt i en sån låda.

WP_20140324_12_32_16_Smart.jpg


En härlig 1603 c:a-72. Över all förväntan.

WP_20140324_12_35_20_Smart.jpg


Också den obligatoriska. Aldrig gillat jubilee utseendemässigt men grymt skön på. Börjar jakten på en oyster även det inte är slät ring. Och fruns godkännande var faktiskt för att hon själv ville bära den. Så en grym unisex klocka till familjen. Väntar morgondagens häcklande om bilhandlarklocka från klockkollegan på jobbet :D

WP_20140324_12_36_38_Smart.jpg
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
I väntan på en uppackning på ett köp från dig JohanW säger jag Grattis! Inte riktigt samma kaliber på mitt köp dock...
 

Johanw

Cartier
Provade dra på en aftermarket (ej kopia, utan logga) oyster. Fick bocka till end linksen med en polygrip :)
Bra eller anus?

WP_20140324_15_55_56_Smart.jpg
 

jabla

Sarlacc
Grattis! 70-tals datejust är alltid rätt.
Glöm inte lägga in den i "Date Datejust tråden"
 
Topp