• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad *Uppdaterad 9/7* Citizen Aqualand C022 PVD "Enzo" från -92

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Ta chansen nu att knipa den ultimata beatern och saltaste sommarklockan ever!

Byter gärna till mig en Tudor 76100 eller eventuellt en 79090, och/eller ett vintageur gärna med subsekund på ca 34mm i diameter exkl. krona, och/eller något 20 mm färglatt regimental-nato, ett schysst nyckelband, och/eller 19 mm svart racingläder, och/eller 20 mm ljust camonato (svart-grå-vitt), i bruksskick, och/eller eller kanske något helt annat kul, pengar upp el. ner beroende på byte.

Har även en grym Tudor Snowflake till salu här... https://klocksnack.se/threads/prisbump-vintage-tudor-submariner-9411-0-aka-snowflake-från-ca-75-76.56630/

Samt ett riktigt schysst GMT-insert till salu här... https://klocksnack.se/threads/prisb...nsert-passande-16718-16713-16700-16760.49663/


Säljer alltså en rätt så ovanlig Aqualand Enzo C022 i PVD-stål (Har bara sett ett fåtal, då de annars brukar vara märkta C023. C026, C028 och C029, är i titan med PVD.). Fint skick med grymt snygg patina, och bra glas med endast några småspår av användning, samt endast lättare patinering på visare och tavla, och den går som en quartzare ska, nya batterier enl. tidigare ägare samt jag lät den trycktestas ok för någon vecka sen. Kommer på ett fint begagnat passande Hirschband med stålfärgat Hirschspänne, i fullt fungerande skick. Kan byta insert till det något mindre fadade, som jag bara lagt på för att illustrera "looken", på den 3:e och 4:e bilden från slutet, om du hellre vill ha den så. Du kan även få den med ett AM-insert i nyskick, se de sista 2 bilderna.

Önskar 5,5k + valfri frakt













Bilder (stulna från nätet) från Luc Bessons kultklassiker "Le Grand Bleu" som visade på filmduken 1988, där Jean Reno spelar Enzo som är Jacques Mayols fridykningsrival och senare vän...





Mer bilder och info skickas gärna på begäran. Jag och varan finns i Stockholm. Först till kvarn gäller som vanligt, och referenser finns bl.a. här https://klocksnack.se/threads/theargonaut.10238/! Priset går naturligtvis att diskutera något, om du är trevlig, smidig och snabb. Mejla bud, frågor, synpunkter på objekt eller säljare, förolämpningar mm., eller släng iväg ett PM.

Returpolicy: Ingen retur om affären görs upp f2f. Vid frakt; Full returrätt inom 24 timmar efter mottagande, om skicket väsentligen inte skulle överstämma med beskrivningen och bilderna, eller om varan skulle vara finare än vad som beskrivits ;) Varan ska vara i exakt samma skick som när den mottogs, och skickas endast tillbaka med försäkrad frakt, som jag då naturligtvis står för.

Reserverar mig för eventuella felskrivningar, samt förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen.

Tack för möjligheten att annonsera, och tack på förhand, eventuella köpare/bytare!
 
Senast ändrad:
Topp