Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Uppe med jubile-tuppen...

Diskussion i 'Diskussion' startad av acce1999, 31 augusti 2013.

1. acce1999
    Trådstartare

acce1999 Friends of KS

... vad gör man när sömnbehovet inte är större än att man vaknar av sig själv runt sex-, sjusnåret (och ibland före det) av sig själv, oavsett om det är måndag eller lördag?

Tja, man kan ta en träningsrunda - om det lockar, eller se en dokumentär (finns så många sätt att se inspelat material numera), läsa en bok, dricka sig mätt på kaffe, jobba undan lite eller nörda ner sig tvärs alla klockforum och kanske botanisera i duktigt gamla bilder som redan postats på annan plats, men som kanske skulle kunna väcka intresse här (temat bör framgå):

mvh A

Aquaracer2, Fabian, Jensab och 7 andra gillar detta.
  2. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Gillar jubilee! Ser riktigt bra ut på Explorer II också. :)

acce1999 gillar detta.
  3. JayJay

JayJay Biskop

Jag är för egen del ingen utpräglad jubileälskare. Har lite svårt för det faktiskt. Gillar däremot när andra kör all-in på ett koncept. Blir liksom lite coolt.

acce1999 gillar detta.
  4. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Jubilee, hör ju till på en skön vintage gubb-DJ eller 1675. Nice!

acce1999 gillar detta.
  5. Uffe

Uffe Biskop

Mycket snyggt :)

acce1999 gillar detta.
  6. Jaggis

Jaggis Who dares wins!

Från:
    Stockholm
    Jubilee är verkligen bra skit!!

acce1999 gillar detta.
  7. MJ24

MJ24 Friends of KS

Snyggt!

acce1999 gillar detta.
  8. Jensab

Jensab Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Faaaaan va snyggt, Me like.
    Men jag har faktisk aldrig funderat på att sätta jubilee på exp1, där passar jag nog.
    Jag fastnade verkligen för jubilee när jag hade en datejust.
    /j

9. acce1999
    Trådstartare

acce1999 Friends of KS

Haha! Spot on! "Har du farbror-klockan på dig?", är kommentaren jag får när jag klär på mig DJ på jubile...

Även om jag gillar jubile (är otroligt skön på handleden) så blir det allt för sällan. Klockorna ovan hör alla hemma på Oyster, men då och då skojar jag till det. Har till och med övervägt att skaffa en extra 14270 för att kunna ha en på Oyster och en på Jubile, för snabb växling ... men förnuftet har segrat och än så länge har "marginalpengarna" som skulle kunna ha gått till en till 14270 i stället gått till nytt (eller snarare gammalt)...

A

10. acce1999
    Trådstartare

acce1999 Friends of KS

Tack!
    Du kan vara lugn Explorern har bara haft någon enstaka dag på jubile sedan jag köpte den i mitten av 1990-talet. Resten av tiden på Oyster.

A

11. Jensab

Jensab Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Jubilee är det nya svart!
    / j

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Mårtenssons ur Brookfield