• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppgraderingar av KS!

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Det var bara att scrolla eller hur? :)


Precis, det är ju både bra och dåligt med att inte kunna ändra inlägg efter mer än 10min, så ibland får man stå i:

skamvr%C3%A5n-224x300.jpg
 
  • Like
Reactions: ssl

Spindel

KS vulkanolog på Island
Ni gör väldigt mycket bra med detta forum, dock känner jag nu att jag kommer vara en gnällgubbe och komma med ett klagomål :pompus:

Ni måste ta bort möjligheten att byta alias, det finns inget mer irriterande än när användare springer och byter alias stup i ett. Det brukar dessutom vara så (med den erfarenhet jag har) att de som byter alias gör det inte bara en gång utan håller på att byta namn relativt ofta.

Detta kanske är ett i-landsproblem, men det finns en vinst i att enkelt kunna känna igen folk på forumet och även om man sitter och löser gamla trådar med hänvisningar till medlemmar etc.

Okok slutgnällt från mig :p
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Ni gör väldigt mycket bra med detta forum, dock känner jag nu att jag kommer vara en gnällgubbe och komma med ett klagomål :pompus:

Ni måste ta bort möjligheten att byta alias, det finns inget mer irriterande än när användare springer och byter alias stup i ett. Det brukar dessutom vara så (med den erfarenhet jag har) att de som byter alias gör det inte bara en gång utan håller på att byta namn relativt ofta.

Detta kanske är ett i-landsproblem, men det finns en vinst i att enkelt kunna känna igen folk på forumet och även om man sitter och löser gamla trådar med hänvisningar till medlemmar etc.

Okok slutgnällt från mig :p


Menar du avatar eller nick?
 

Wi

NLA
2-Faktor
Denke och övrig admin. Gällande k&s och den växande OT-försäljningen. Vad tror ni om att ordna en "OT-sälj" flik för att kunna filtrera bort annonserna som inte är klockrelaterade?
 
Topp