Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

uppkorkat

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av uppkorkat, 6 augusti 2014.

1. uppkorkat
    Trådstartare

uppkorkat Stadsbo

Från:
    GÖTEBORG
    Hej

Den här tråden startade man ju alldeles för sent..., om ni kan dra er till minnes att vi har gjort en lyckad affär och det känns tryggt för er att gå i god för mig, skriv gärna det här så andra kan se.

Ha det gött!

2. Chattras

Chattras Stadsbo

Från:
    Göteborg
    Har köpt en Panerai av uppkorkat samt sålt honom en Day Date.

110% Goodguy

uppkorkat gillar detta.
  3. Jonaz

Jonaz Biskop

Från:
    Göteborg
    De facto att uppkorkat gillar tjeklockor runt 36mm gör att vi inte haft så många klockaffärer ihop, men jag har iallafall shoppat en länk av mänchan ifråga och kan på stående fot intyga att det är en herdesman och klockentusiast av rang. 111% i min bok. 1% mera än Chattras.

uppkorkat gillar detta.
  4. MickeJ

MickeJ Friends of KS

Från:
    Upplands Väsby
    Har gjort ett klockarmband till uppkorkat. Trevligt och enkelt, smidig affär. 100% GG. :)

uppkorkat gillar detta.
  5. cheepo63

cheepo63 Läderjesus

Från:
    Strängnäs
    En sann gentleman. Rekommenderas varmt.

uppkorkat gillar detta.
  6. billo

billo Stadsbo

Grymt bra Goodguy.
    Bra och smidig dialog med i forumet. Enkel och smidiga klockaffär f2f i Göteborg.
    Utöver affären så fick jag en del tips, väldigt tacksam för då man är en Rookie i klockvärden.

Rekommenderas starkt.

Nöjd ägare till en :oris:

uppkorkat gillar detta.
  7. KMS

KMS Friends of KS

Från:
    GBG
    Sålde en 3k dinka till uppkorkat f2f. Mycket trevlig kille. Gick snabbt å smidigt från pm till träff. Good guy!

uppkorkat gillar detta.
  8. Ernesto

Ernesto Friends of KS

Sålt ett par Ray-Ban till denna herre. Smidigt som attan utan något krusidull.

Gör gärna affärer igen!

uppkorkat gillar detta.
  9. tim ur länk

tim ur länk Friends of KS

Bra och hjälpsam herre.

uppkorkat gillar detta.
  10. aosehus

aosehus Friends of KS

Från:
    Zürich
    Har sålt för 30k till uppkorkat. Trevlig kommunikation och inget strul. Precis som det ska vara!

11. SimmeP

SimmeP Torpare

Trevlig, och smidig. Efter lite enkelt snack med tips och hjälp från honom till mig förde jag över pengar och morgonen efter skickade han klockan. Inga konstigheter!

uppkorkat gillar detta.