• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppmuntrande paket från Danmark

Onelund

Rolex
Dagen började inte bra, sambon försov sig så hon hann inte koka något kaffe till mig (är lyckligt lottad och får faktiskt kaffe på på sängen varje morgon). Steg upp och märkte att det ösregnar nåväl ut med jycken, kommer hem och sätter på lite kaffe, slösurfar och börjar planera veckans arbeten. Ett par timmars arbete följer....

Promenad ut till brevlådan brukar vara en lagom tur innan lunch, fortfarande regn men jycken får spår och sätter av i hiskelig fart, jag gormar och står i men det hjälper förga. Jävla byracka tänker jag, regnar gör det också.

Nåväl jag promenerar ut till brevlådan och vad hittar vi där? JO finfint litet paket med mitt namn på och den sedvanliga bibban med reklamblad, känns lite bättre nu så jag glömmer bort jycken en stund, ända till jag stöter på honom på vägen hem. Med tanke på hur han ser ut så har han hittat ett sumphål att jaga något i, gyttja överallt, nåväl nu kopplas han och få följa med hem. Jag ska öppna paket ffs :)

Väl hemma så släpps hunden i hundgården och jag ska öppna paket...


Rejält med porto som synes
8lkb.jpg



Väl emballerat! Ivrig som ett barn på julafton ;-)

n5rf.jpg


Är dessvärre ingen grön box, men väl en grå.

4wny.jpg


Ytterligare en box, rätt snyggt med tanke på vad det kostar.

lnmv.jpg


Och så öppnar vi och vad ligger väl där? Jo min Danskimporterade skx009

p8g6.jpg


Är väl inte överförtjust i det bruna bandet som följde med, inte heller det gula. Måste se om jag hittar ett Nato som passar

rj04.jpg



Sådär nu har jag varm tomatsoppa att avnjuta och efter det ska jag inviga min nya bopålandetbeater och gå ut för att spola av hunden med högftryckstvätt
 

Onelund

Rolex
Ok, jag menade så klart nytt för en själv. De är ju mer eller mindre en klassiker så ska prova en själv nån dag också. :)
Ah det är jag som är lite kall i huvudet såhär på måndagen, Har faktiskt aldrig ägt en Seiko tidigare, trodde i min enfald att alla deras klockor var quartzare :wtf: Får se vad det blir härnäst.
 
Topp