• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop, ägare till Black Bay

_z_

Omega
Jag har varit på veteranmarknad i Falun i 2 dagar. BB'n fick stanna hemma men oj vad najs att komma hem, pussa mina tjejer, ta en bärs, duscha och sen på med Tudorn igen :)

5azapuha.jpg


Vad jag gillar textilstrapet alltså! Vill ha sånt på alla klockor numera.
Ja det är grymt skönt!
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Är ju helt emot mina principer då jag helst handlar klockor som ej redan finns på forat, men denna blir nog min nästa. Då på originallädret, är för himlar fin.

Mer bilder tack :)
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Slipar lite spackel idag.

Det här är verkligen en klocka som växer med tiden. Gillar den bara mer och mer :)

udevaveh.jpg


7u5abyte.jpg


För er som funderar på storleken och lurar på om den är för stor, jag har 17 cm handleder.

ynysutab.jpg


I mitt fall OK på länk men perfekt på "natot".

Var själv lite orolig för storleken innan jag handlade.
 

Patrik Sinn

Cartier
2-Faktor
Var lite skeptisk men denna kombination är ruskigt skön!

Inväntar ett nytt vintageläder kommande veckan, får se hur det passar.

Efterlyser flera idéer vad gäller olika strap kombinationer!
7a3u3e5a.jpg
 

Kakob

Cartier
Är jävligt nära att slå till på en sån här skönhet nu! Nån som vill hälla vatten på min kvarn genom fler härliga bilder? Eller bara berätta om hur grym den är så jag får tummen ur! :woot:
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Ni har alla möjligheten att sälja er Black Bay till mig nästa fredag, bara så ni vet! ;) Först till kvarn!
 

san

Cartier
2-Faktor
En sån skönhet! Någon som kan posta bilder på sin BB sida vid sida med andra klockor för en storleksjämförelse? :)
 
Topp