• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop Omega Planet Ocean alla som har eller haft en

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Nu har jag bara ägt den typ 2 timmar men den är helt annorlunda mot en "vanlig" PO. Känslan av det lätta titanet och hur bezeln blänker samt tavlan som skiftar från himmelsk blå till grått o svart är magiskt.


Coolt! Jag har inte ens sett den i verkligheten men den ser grym ut på bild. :)
 

J86A

Omega
Bättre här? Tog flera
WP_20141020_19_51_15_Pro.jpg
 

watchwelder

Friends of KS
Beror ju lite på vad den skall komplettera?
Har redan klockor som täcker upp deras "användnings områden" så inget tänk med dessa att just DÅ ska jag ha på mig den, använda den när som det passar;) Utan var när jag köpte en Oris Aquis hos AD i våras, sett klockorna tidigare men var första gången jag testade en AT och en PO, föll pladask! Men dem var lite out of my league så att säga, men nu ser det annorlunda ut. Varit förälskad i dem ett tag nu(även innan jag testade) så kommer bli ett svårt val när dagen kommer, om jag nu inte känner mer o mer för någon. Men man ändrar ju sig hela tiden.....Dock känner jag att XL modellen inte var något för mig.:)
 

jabla

Sarlacc
Har redan klockor som täcker upp deras "användnings områden" så inget tänk med dessa att just DÅ ska jag ha på mig den, använda den när som det passar;) Utan var när jag köpte en Oris Aquis hos AD i våras, sett klockorna tidigare men var första gången jag testade en AT och en PO, föll pladask! Men dem var lite out of my league så att säga, men nu ser det annorlunda ut. Varit förälskad i dem ett tag nu(även innan jag testade) så kommer bli ett svårt val när dagen kommer, om jag nu inte känner mer o mer för någon. Men man ändrar ju sig hela tiden.....Dock känner jag att XL modellen inte var något för mig.:)
Då tycker jag du skall ha en PO blev själv positivt överraskad av hur skön den var på armen.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Jag har också haft en PO. Riktigt schysst klocka. Men, jag hade en del problem med vridringen. Hade den inne för garanti rep tre ggr. Att den inte centrerade rätt och två ggr för att den inte snäppte fint/ distinkt. Det var mer ett krasande när man vred ringen och det var alltid lite glapp/ lite spelrum. Jämfört med både billiga dykare och dyrare dykare var PO ringen den sämsta jag haft. Men min kanske var ett måndags ex. Nån mer som haft liknande problem?
 
Topp