• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.1%
  • Nej

    Röster: 581 37.9%

  • Totala väljare
    1,533

DrDre

Patek
Är det inte ett par Ninka som kan skönjas i bakgrunden? Bra val Doktorn!
Jo det är det. Har gått och funderat hur länge som helst på att uppgradera hela rasket, men inte riktigt haft tid och ork att sätta mig in i alla Linns nyheter framförallt runt nätverksspelarna.
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Alla har haft en, här är min.
7508d124.jpg

Vi älskar dig ändå Aqua, du är Kung i MINA ögon
 

komri

Omega
Jo det är det. Har gått och funderat hur länge som helst på att uppgradera hela rasket, men inte riktigt haft tid och ork att sätta mig in i alla Linns nyheter framförallt runt nätverksspelarna.

Ninka kommer man långt med! Hoppas att du driver dem aktivt - det kan bli ett sjujäkla drag då! Går du i DS-tankar, checka Klimax Renew. Ruskigt mkt för pengarna!
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har haft en Americas Cup (vitguldsring) och en kronograf med stålfärgad ring.
Det var länge sedan, funderar ofta över om man inte egentligen "behöver" en ny av någon sort,
men kommer alltid fram till att det nog blir en lådklocka.

kalasfina klockor med skön balans.
Och till skillnad mot många så älskar jag länken.
/j
 

filthywatch

Cartier
Hej alla omega kunniga klocksnackare . Har kommit över denna annons och undrar om man ska slå till men vill gärna ha era åsikter 1100 dollar låter lite eller har jag fel och om det är lite behöver jag oroa mig över något?
 

Frosse

Cartier
Kan nog tänka mig att satsa på en SMP inom ett år kanske. Har lite problem med länken och visarna dock...
 
Topp