• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.1%
  • Nej

    Röster: 581 37.9%

  • Totala väljare
    1,533

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Bytt vridring på klockan, blev rätt bra tycker jag :)

BGIjMhD.jpg


/Andy7750
 

Clocksauce

Cartier
184064_4189134924836_969941309_n.jpg


Den här är nog den flipp som jag ångrade mest... Applicerade vitguldsindex och logo lyfter verkligen klockan så sjukt mycket. Sedan uppskattade jag det extra bling som guldringen också innebar. Finns inget bra ex ute på varken chrono24, Ebay eller andra sidor till vettigt pris. En fundering är om jag ska köpa en 2254 och modifiera den men bara vridringen kostar 4600kr på Ofrei.com och 8000kr hos AD. AJ. : (

Edit: Och såklart denna som jag sålde idag. Jag föredrar applicerade index men tyckte den här var så jävla skönt utsliten med grym patina på lysmassan och vridringen.

E3fzdwE.jpg
 

Rico

Cartier
2-Faktor
184064_4189134924836_969941309_n.jpg


Den här är nog den flipp som jag ångrade mest... Applicerade vitguldsindex och logo lyfter verkligen klockan så sjukt mycket. Sedan uppskattade jag det extra bling som guldringen också innebar. Finns inget bra ex ute på varken chrono24, Ebay eller andra sidor till vettigt pris. En fundering är om jag ska köpa en 2254 och modifiera den men bara vridringen kostar 4600kr på Ofrei.com och 8000kr hos AD. AJ. : (

Edit: Och såklart denna som jag sålde idag. Jag föredrar applicerade index men tyckte den här var så jävla skönt utsliten med grym patina på lysmassan och vridringen.

E3fzdwE.jpg
Mäktig fade på det insertet!
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Det var några år sedan jag såg den här senast. Grävde fram en bild från Photobucket. Om jag inte minns fel bytte jag den med Per mot en Sinn EZM3. Det hör väl till att ha ägt en Bond-klocka :)
IMG_7480.jpg
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Hittade du en i önskad prisklass eller fick du skjuta till med lite mer stålars?

edit. vill också hitta en smp quartz för typ 5k..sliten som fan ska den vara

Letar också efter en extremt sliten SMP Quartz att ha som beater, verkar vara svåra att hitta till OK pris.
 

Troligen...får med både den blå bezel samt den i silver...

Hittade du en i önskad prisklass eller fick du skjuta till med lite mer stålars?

edit. vill också hitta en smp quartz för typ 5k..sliten som fan ska den vara

Under 5k...

Letar också efter en extremt sliten SMP Quartz att ha som beater, verkar vara svåra att hitta till OK pris.

Nej :p
 
Topp