• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UPS levererar - PAM inside

plattfot

Rolex
Tack Henrik. Det grymma bandet från dig är lite tjockt i ändarna, så det är svårt att få igenom "pinnen". Skall försöka mjuka upp det lite och prova igen. Vill så gärna ha det på och se det åldras.

Ok. Prova att blöta lädret lite så mjuknar det.
Hör av dig om du inte får till det.
 

m_s

Patek
2-Faktor
Stort grattis Molle, jag som inte varit sugen på en Panna innan blir det ju snabbt när jag ser vad du köpt för skoj. Bara börja spara ihop till de där 50'... :)
 

time2catch

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Riktigt nice! Plexit gör sig riktigt trevligt på den. Bra att dem bjussar på extra ut i fall att... Har faktiskt aldrig gillat deras originala band. Maskinsydda och stela till design. Men kvallen är ju helt klart bäst på dem. Alldeles för dyra dock, som inte riktigt motiverar en när man kan få nästan motsvarande för ett bra pris.
 
C

Crowolf

Guest
Mycket fin! Det är bara ett par Pannor som tilltalar mig och denna är definitivt en av dem.
 
Topp