• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UPS suger, trodde jag skulle få paket idag också, men

Affe

Una vida loca
2-Faktor
skiten har fastnat i Västeerås. Hur kan det vara möjligt att dom inte kan leverera redan idag, har ringt och pratat med dom, om man kunde åka och hämta paketet men det går inte säger dom.



När DHL levererade så kom det samma dag klockan kom till Sverige, har leverantörerna olika rutiner?! Det som är roligt tycker jag är att tidsmässigt från när dom skickade klockan är dom nästan helt synkade med varandra DHL och UPS.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Ja det suger! Jag har ett paket som sitter fast i Malmö sedan i onsdags. Ringde posten och får till svar att tullen har mycket att göra.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Surt, men de kände väl på sig att det var bra att dra ut på det lite, då det annars hade varit hög risk för OD denna vecka ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ja det suger! Jag har ett paket som sitter fast i Malmö sedan i onsdags. Ringde posten och får till svar att tullen har mycket att göra.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2



Mmm...ibland fattar man inte varför det tar så lång tid, iof så kom klockan från Tyskland idag. Men det var samma som i onsdags när klockan kom från Holland. Då ficka jag klockan samma dag.
 

Sond

Patek
Inte svårt att förstå alls. De tror helt enkelt att något måste vara fel. Inte ska väl Af Sjodahl ha ETT PAKET TILL...
 

Vesper

Rolex
Har du tur så får du det idag ändå, jag fick paket i veckan och hos kundtjänst sa dom att det skulle levereras på onsdag, och det verkade som det skulle bli så fast paketet hade kommit till orten redan tisdag, tidig morgon. Inget hände med spårningen, men vid halv 5 på em ringde dem.

Ps: ett fjärde paket? Ds
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Än har man inte givit upp hoppet att få paket idag! Ringde och snacka med dom igen, med en gnutta flyt så kan man eventuellt kanske om man har tur få paketet idag :bored:
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Om du har allt ditt roliga denna vecka. Vad ska du då göra resten av året?
Bara använda klockorna verkar ju lite tråkigt
;-)
 

newk15

Cartier
skiten har fastnat i Västeerås. Hur kan det vara möjligt att dom inte kan leverera redan idag, har ringt och pratat med dom, om man kunde åka och hämta paketet men det går inte säger dom.



När DHL levererade så kom det samma dag klockan kom till Sverige, har leverantörerna olika rutiner?! Det som är roligt tycker jag är att tidsmässigt från när dom skickade klockan är dom nästan helt synkade med varandra DHL och UPS.

ETT FJÄRDE PAKET?!
 
Topp