• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ur&Penn i blåsväder

Ricrob

Patek
Nä, känns i te så troligt att ngn (fast) här skulle åka på en mina därifrån men det är riktigt bra att de får sig en bränna!
Företag i allmänhet som jobbar så ska skit ha...
 
Men hur orkar farbrorn i artikeln gnälla om priset på en klocka för 600kr som ändå inte tycks gå att köpa så mycket billigare någon annanstans ? Det är ju ingen som tvingat honom att köpa klockan, och prislappen är det ju hans sak att förhålla sig till. Men visst, någon rea i egentlig bemärkelse var det ju inte.
 

paradis

Audemars
Vilken tur jag har.Jag var nära att rekomendera den "STORA" REA här på Forumet.Vilket jävla liv det hade blivit.....Ibland är det lönt att tänka sig för.HaHaHa..... :lol:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det finns MÅNGA företag som luras med reor. Det stora problemet med affären är väl dock om ursprungspriset är det bubbla mot i exempelvis Tyskland.
 

David

Bödeln
Veckans torsdagsbump
Jag tar mig friheten att återuppliva en sedan länge begraven tråd som inte fick det gensvar den förtjänade.

Så, hur blev det, är det fortfarande rea på Ur & Penn?
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Veckans torsdagsbump
Jag tar mig friheten att återuppliva en sedan länge begraven tråd som inte fick det gensvar den förtjänade.

Så, hur blev det, är det fortfarande rea på Ur & Penn?


Tycker mig se deras reaskyltar varje gång jag ser en Ur&Penn-butik. Men så brukar inte jag vandra runt bland butiker så ofta.
 

Daniel B

Omega
De känns om om uttrycket rea är duktigt urvattnat... Jag reagerar mer eller mindre inte på det längre... alla kör ju med det hela tiden känns det som.
 

Boris Balkan

Fark you!
GetImage.ashx
 

jandan

Panerai
Som plexan sa: Det är ALLTID Rea på Ur & Penn, det är tom så att mina barn kommenterat det någon gång.
Men det är som sagt fler som alltid har REA, Elgiganten tex har MellandagsREA, JanuariREA, VårREA osv.
Det tar aldrig slut.
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Det enda vettiga som jag har sett på REA på Ur&Penn är ett glasögonfodral som kostade 40:- som det var halva priset på, hostade upp en tjuga och så var det med det.
Allt annat var bara skräp.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Man blir ju nyfiken! Vad gör Waleri Furmanski idag? Har han kvar klockan? Är han reggad på KS? Jobbar han kvar? Hur mår hans fru?

AB borde köra en uppföljning! Waleri, klockan Ur & Penns VD, handslaget! ;)
 

Apansson

Torpare
De kör samma grej som cykelringen, billigt skräp till folk som inte vet bättre. De skiter i om de åker fast, de betalar sina böter och går vidare tyvärr.:banghead:
 
Topp