• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uret.se betalning

P

Philippe Stern

Guest
Blev bra sugen på ny säng nu det är ju den bästa investeringen man kan göra..
Nja. Jag sa inte bästa. Jag sa en investering i god sömn. Min kompis har en Bitchfond. Där spara han pengar som han bränner på galanta damer. Det är en investering i upplevelser, säger han. Alla har olika prioriteringar. Investeringar behöver ju inte alltid vara bra ekonomiskt.
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Nja. Jag sa inte bästa. Jag sa en investering i god sömn. Min kompis har en Bitchfond. Där spara han pengar som han bränner på galanta damer. Det är en investering i upplevelser, säger han. Alla har olika prioriteringar. Investeringar behöver ju inte alltid vara bra ekonomiskt.
same same, bitchfonden kan ju användas i sängen!?...och jag tänkte häller inte på någon ekonomisk vinning så klart utan mer på sitt personliga välmående.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
hastens-779755.jpg
 

JohnDoe

Rolex
Finns många spärrar på kort. Inte bara belopp. Många banker och kortföretag har ganska avancerade frauddetection system som blockar ovanliga transaktioner. Har du ringt banken/kortföretaget?
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Nu när tråden är OT/Lifestyle så undrar jag vilken är sängarnas Rolex? Dux eller Hästens eller har jag missat någon sängleverantör!?
 
  • Like
Reactions: JLW

Xalle

Audemars
2-Faktor
Tänk även på att man betalar mycket för märket också, när det kommer till dyrare sängar. Det kan dock vara schysst med 25 års garanti.
image.jpg
Men visst är det lite snuskigt att tänka på att ha en säng i 25 år. Tror jag gillar att flippa säng sisådär i 10 års intervaller så om man kör en Jensen säng så är det 3600 spänn för att sova gott i ett år och det är ju inte så pjåkigt!
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Tänk på hur garantin specificeras! Vissa anger 60år. Det gäller stomme, sen är det 2år på bäddmadrass, 5år på fjädrar osv osv. Lätt att bli "lurad"!
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Sjukt deprimerande att tänka på att bli pansionerad och samtidigt att man kommer dö i samma sänggavel...
Ja Fy satan, en god vän på jobbet köpte ny fet säng till nya kåken nyss. Två månader kvar till pension - han va helt inställd på att detta va sista sängen han köper och han tyckte det va skönt o_O
 
Topp