• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uret.se betalning

aspo

Cartier
Alltså, det här blev alltså en riktigt sängtråd. Herrens vägar äro outgrundliga... Funkar för mig eftersom det äntligen verkar löst sig, har mailat bilden på transaktionen nu så Uret bör skicka den imorgon. Hoppas den kommer snabbt för jag orkar inte vänta mer.

Så låt oss fokusera på sängarna, vi har en från Mio. Vi beställde en medel/hård eftersom vi trodde det betydde medelhård. Visade sig vara att en sida var medel och andra hård. Hade man nog vetat om man spenderat samma tid på att surfa sängar som klockor....
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Fille och hans hest....

image.jpeg
Cleant med det halvt släppta plåstret som hänger löst på knogen <3
 
Senast ändrad:

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Ni är fan roliga. Vad ojar ni om? Man köper lite fina täcken, kuddar, sängkläder och lexingtonhandukar. 50 lax. Oj oj oj! Men köper man en klocka för 200 lax blir det ryggdunkningar och hejarop. Hahaha! Jävla psykfall hela bunten är vad vi är.
image.gif

Någonstans i cybervärlden på www.sängsnack.se.

Diskussion - "Första satsen gör ondast"

 
Ni är fan roliga. Vad ojar ni om? Man köper lite fina täcken, kuddar, sängkläder och lexingtonhandukar. 50 lax. Oj oj oj! Men köper man en klocka för 200 lax blir det ryggdunkningar och hejarop. Hahaha! Jävla psykfall hela bunten är vad vi är.
Sjukt skönt tråd!

Skillnaden är väl möjligen att andrahandsvärdet på en klocka är något bättre än på sängkläder, men alla har vi olika möjligheter i livet så inget att säga om. Själv vore jag fan glad om jag ens hade det på kontot :)
 
P

Philippe Stern

Guest
Ska snart lägga mig och sova i min Carpe Diemsäng. Sista natten. Flyttar imorgon vi. Samma dag som jag firar ett år på KS. Räknar med sjukt många gratulationer.
 
Topp