Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Uret.se

Diskussion i 'Diskussion' startad av Schubertan, 27 maj 2016.

Taggar:
  1. Schubertan
    Trådstartare

Schubertan Torpare

Hej alla! Efter månader av skumläsning var det dags för mig att göra ett eget konto. Jag är nämligen en del frågor.

Jag köpte igår en Omega Seamaster 300m från Uret.se, och jag ville höra med er om vad ni tycker om hemsidan, hur man kan kontrollera att klockan är äkta, hur man ska gå tillväga om något går på tok osv. Är Uret en trovärdig hemsida, det är lite suspekt av att de har så låga priser. Köper de inte från AD:s från andra länder?

Tack på förhand // Schubertan

2. Jepso

Jepso Torpare

Senast ändrad: 27 maj 2016
  3. Undersköterskan

Undersköterskan Präst

Från:
    Växjö
    Scandinavian Luxury Group, som är företaget bakom Uret.se, är en seriös gråhandlare. De är nog inte nödvändigtvis billigast, och många gånger kan lite prutande hos AD vara att föredra, men de är en seriös aktör och du kan vara alldeles trygg med köpet. Ungefär en fjärdedel av min samling (enbart Omega) kommer därifrån och jag har bara goda erfarenheter.

Vänligen
    Forumets undersköterska

jabla gillar detta.
  4. GENERAL

GENERAL Bonde

Skulle vara smartare om du frågar först och köper senare, som tur är uret OK.

yonsson gillar detta.
  5. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Generellt troligtvis men samtidigt finns det ju några här som fått fel grejer och därför skickat tillbaka.

Mårtenssons ur Brookfield