• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uret

Uret

Cartier
Så jag kan visa barnbarnen hur många klockor jag köpt och sålt
Ni som gjort deals med mig får gärna säga vad ni tyckte :)
 
Senast ändrad:

Enrico

Omega
Sålde en DS action diver och affären gick extremt smidigt och lite gött snack blev det också alltid kul (y) Helt klart good guy
 
Sålde en Omega till Uret. Fick betalt i förväg och en tydlig och smidig kommunikation genom hela resan.
Helt klart en GoodGuy i mina papper!

Mvh Roffe.
 

Crentus

Cartier
2-Faktor
Köpte en fin Eterna. Nöjd med allt förutom dåligt packeterat, kommer förhoppningsvis höjas till samma höga nivå som i övrigt. GG!
 
Senast ändrad:

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Sålt en Tudor black bay Harrods edition till uret. Något utdragen affär, tog en vecka att komma till skott men han flaggade för det innan att han hade mycket på jobbet och bad om ursäkt. I övrigt väldigt trevlig kontakt och en strulfri affär.

GG i min bok. :)
 

Wilson

Breitling
Gjorde min första affär på ks med Uret. Köpte en fin seiko 6139, affären gick snabbt och smidigt och klockan kom fram på nolltid, han var dessutom väldigt trevlig. 100% goodguy i mina ögon!
 

skx001

Omega
Köpte en Turtle Blue Lagoon från Uret. Riktigt bra kommunikation genom hela köpet, smidigt och enkelt.

Bra paketerat, allt allt stämde till 100%, GG!
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Köpte en fin Squale av @Uret
Mycket smidig och trevlig affär på alla sätt :)
En säljare jag varmt kan rekommendera.
100% Goodguy
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Precis som föregående talare köpte jag en Squale av denne trevlige forummedlem. Tydlig, snabb och ärlig kommunikation samt objekt helt enligt beskrivning som skickades och anlände på momangen. Kan varmt rekommendera denne Goodguy till 110%!
 

eNielsen

Rolex
Pledge Member
Sålde en Tag Heuer Aquaracer till Uret på distans. Snabb betalning och affären gick smidigt och felfritt. 100% good guy
 

enkero

Breitling
Ursäkta, att jag kommenterar på engelska…

Great business with this seller: easy communications, good packing and documentation - recommendations from Finland (and thank you for an awesome SBDC017)!
 
Topp