• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Urmakare Kungsholmen?

Marckus

Panerai
Svara på vad du vill ha utfört så kommer du få än mer hjälpsamma och anpassade svar. Rekommendationer kan se olika ut beroende på vad du ska göra, typ polera...
 

DrDre

Patek
DrWatch (Bernt som han heter) är inte själv urmakare. Han lämnar klockorna till en urmakare så om du vill ha något snabbt fixat medan du väntar är jag inte säker på att han är rätt person att vända sig till.

Jag har dock haft ett helt gäng klockor (5-8 st tror jag) inne hos honom och även kompisar som fått sina rolex servade där. Han är relativt snabb om man ber honom och mina och kompisarnas erfarenheter har bara varit goda. Jag gillar honom och kommer att fortsätta att anlita honom i framtiden.
 

sjstrm

Cartier
Hej igen och tack för alla svar! Svängde förbi Stjärnurmakaren och fick hjälp med mitt problem... Datumjusteraren på en äldre Omega hade ballt ur.​
 
Topp