• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ursäkta en nybörjare...

Tuktuk

Patek
2-Faktor
När jag svarar på ett inlägg eller tråd så hamnar mitt svar långt borta från den jag svarar till. Hur gör man för att hamna direkt under dennes inlägg/tråd s a s?
 

hedbrg

Panerai
Man hamnar alltid längst ner (kronologisk ordning). För att förstå vem du svarar till kan det vara bra att citera med svarafunktionen :)
 

Kvisten

Cartier
2-Faktor
Okej, nu har han fått ett svar och tråden är dömd till att falla i glömska, men när det ändå pratas om forumets funktionalitet måste jag få ur mig någonting som jag har tänkt på ett bra tag men aldrig skrivit.

Under mina år har jag besökt, använt och varit aktiv på en hel del forum, allt från generella till extremt nischade, och jag har länge sysslat med programmering och webbdesign, och utöver detta, får det tilläggas, är jag en småsint perfektionist som kan hata en hemsidas hela design för att enstaka länkar inte har någon mouseover-/hover-effekt eller för att knappars rundade hörn har en pixel för mycket, MEN, klocksnack.se är det mest fulländade forumet - både tekniskt och designmässigt - som jag någonsin har besökt. Det är helt sjukt hur alla funktioner är genomtänkta - jag har inte en enda grej som jag stör mig och då har typ alla sidor jag besöker någonting som jag stör mig på. Det är varken för mycket eller för lite. Ett exempel är just notifikationerna som sker när någon citerar ens inlägg, eller att man kan ändra ett eget inlägg endast fram till ett par minuter efter att man har postat, så att man tillåts ändra misstag som man upptäcker så fort man skrivit men samtidigt förhindras att redigera tidigare skrivna inlägg av olika fuskanledningar. Daviden måste jobba typ 37 timmar per dag. En stor eloge ska han ha i alla fall.

Det var det. Puh. :)
 
Topp