Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej alla!
Jag beställde för en tid sedan ett armband på urtid.se
Jag fick ett bekräftelsemail på köpet men sedan dess har det inte hänt något alls. Inga svar på mailen och inget paket på Posten. Någon som har input på den här butiken? Seriös / oseriös?
//
Johan
Hej alla!
Jag beställde för en tid sedan ett armband på urtid.se
Jag fick ett bekräftelsemail på köpet men sedan dess har det inte hänt något alls. Inga svar på mailen och inget paket på Posten. Någon som har input på den här butiken? Seriös / oseriös?
//
Johan
Sen hade jag ringt dem och fått det uppklarat istället för att skapa en tråd. Ryktet är ofta make or break för dessa butikerna och en så negativ rubrik sätter sig i google osv..
Förstår inte vad du menar. Om de har gjort sig förtjänta av ett dåligt rykte så finns det väl ingen anledning att skydda dom?
Visst kan man ringa men jag tycker även att man ska förvänta sig att få svar på mail efter ett köp.
+1. Helt rätt.Sysslar man med e-handel 2014 förväntar jag mig svar på e-mail inom 24 timmar.
Jag är ett barn av min sociala medietid. Jag förväntar mig även svar via Twitter och inte minst respons från företaget på ett forum som detta.
Om det inte finns i lager så bör de stå på hemsidan vilket det inte gjorde i det här fallet.
Tyvärr är ju min upplevelse nu inte särskilt bra av den här nätshoppen. Så då lägger jag upp en tråd för att få input.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Var inne på hemsidan för några v sen. De låg efter med allt pga att personalen haft ordentligt med influensa... Om detta stämmer, hur mkt det får påverka verksamheten osv förtäljer inte historien, men det basunerades ut på webben iaf.
Sen hade jag ringt dem och fått det uppklarat istället för att skapa en tråd. Ryktet är ofta make or break för dessa butikerna och en så negativ rubrik sätter sig i google osv..