Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Urverk i Zenith elite ultra thin?

Diskussion i 'Diskussion' startad av max, 20 februari 2013.

1. max
    Trådstartare

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Nån som har koll på zenith? Får inte riktigt ihop Zenith Elite ultra-thins urverk, hittar två olika modeller av rotor på dem men de verkar benämnas lika?
    Som ni ser på boetterna så är det samma ref 03.2010.681

Deras refnr och beteckningar verkar minst sagt rörigt så jag skickar med en bild, det är denna klocka i grått eller vitt som jag letar denna info om:

Frågan alltså, varför är det olika rotor på bilderna, är det en gammal och ny version och vilken är vilken isåfall? Gjordes då även andra förändringar på urverket? Ös på med info bitte :)

2. Isodor

Isodor Partyprinsen från Säffle

Från:
    sthlm
  3. max
    Trådstartare

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
  4. Mrjsander

Mrjsander Bonde

Från:
    London
    Vet inte om du redan hittat information kring vad som skiljer dessa åt, men jag testade en ny sådan på The Watch Gallery i London igår och det var den översta rotorn med utskuren stjärna på de nya klockorna de hade inne, så jag antar att det är den senare versionen.

Mårtenssons ur Brookfield