Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Urverk till JLC kryos steel case

Diskussion i 'Diskussion' startad av Internallyflawless, 20 december 2015.

1. Internallyflawless
    Trådstartare

Internallyflawless Torpare

Hej klockfantaster!

Jag letar efter ett urverk som ska passa en JLC kryos, 37 mm med kronograffunktion.
    Om möjligt, original. Var införskaffar man ett sådant?

Likaså. Delar som boettskruvar och krona, urtavla, likaså här, om möjligt original.

Har mailat nymans för mer info men tänkte eventuellt om någon på forumet kände till något!

2. Singular

Singular Företag Forumsponsor

Det är ett gammalt IWC/JLC mecaquartz om jag inte minns fel.
    Köpt en lös boett...?

Internallyflawless gillar detta.
  3. Internallyflawless
    Trådstartare

Internallyflawless Torpare

Jag har tänkt köpa en lös boett. Men vill kika lite på om det passar och vilka delar man måste införskaffa.

Helst av allt köper jag alla originaldelar och ber en som kan serva Jaeger sätta ihop den om detta nu går.

4. Singular

Singular Företag Forumsponsor

Bespara dig själv besväret och köp en komplett - oändligt mycket lättare och billigare.

Mårtenssons ur Brookfield