• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

[Utlottning] Två armband.

Rossi

Rolex
2-Faktor
Tycker att det alltid är kul med spontana tävlingar och giveaways Därför lottar jag idag ut ett 20 mm band i laxskinn tillverkat av Fulco.

Enda man behöver göra för att delta är att posta en klockbild i "Dagens klockatråden" och sedan skriva i denna tråden att man vill vara med på dragningen. Dragningen sker 19.00 ikväll.

20120911_081125-1.jpg
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Re: [Utlottning] Ett armband.

Käkade också Lax igår, och jag vill självklart vara med i dragningen!

Man gillar ju Lax!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Re: [Utlottning] Ett armband.

Kul och trevligt initiativ! Självklart är jag oxå på!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Re: [Utlottning] Ett armband.

En liten ändring: jag slänger in ett svart perlonNato i leken. Ikväll drar jag två namn. Första namnet får välja emellan natot eller laxremmen. Andra namnet får bandet som blir över.:)
 

naggge

Panerai
Lax är ett ord som ligger väldigt skönt i munnen. Hoppas på att få förklara för alla nära och kära att det är ett laxband jag sportar.
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Lottningen är avslutad! Den här gången vann LongCon. Hubbatix kom god tvåa.

20120911_191337.jpg


LongCon, skicka PM vilket band du vill ha och adressen du vill ha bandet skickat till.

Hubbatix, PMa din adress så får du se vad du får.:)

20120911_191931.jpg
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Första gången på 20 år jag vinner något av värde. När jag var 10 år vann jag en jullöpare i ett lotteri som min mamma blev glad över. Nu vinner jag ett band lax! Fantastiskt!

Tack så mycket! Bli genuint glad och överraskad :)

Väljer alltså laxen :)

Mvh

LongCon
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grattis till vinnarna! Och som alltid när jag inte vunnit så är jag övertygad om att det var uppgjort... :D :twisted: :D
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Rossi skrev:
Tycker att det alltid är kul med spontana tävlingar och giveaways Därför lottar jag idag ut ett 20 mm band i laxskinn tillverkat av Fulco.

Enda man behöver göra för att delta är att posta en klockbild i "Dagens klockatråden" och sedan skriva i denna tråden att man vill vara med på dragningen. Dragningen sker 19.00 ikväll.

20120911_081125-1.jpg

Nu har bandet anlänt! Jag är toknöjd! Riktigt snyggt och udda med stållaxen.

Tack så mycket! Lass med bra krama till dig :)

Här lite utlovade bilder på stållaxen:
IMAG1379.jpg

IMAG1380.jpg

IMAG1381.jpg

IMAG1384.jpg


Vad tycks?

Mvh

LongCon

Edit: krama skulle varit karma men det funkar iofs det med ;)
 

Hubbatix

Cartier
Blev ju riktigt häftigt ju!

Tror inte mitt snöre har dykt upp än, det var frugan som kollade posten idag och vi har knappt setts idag... Men på måndag, då jävlar! :)
 

Hubbatix

Cartier
@Rossi
Ah, förlåt för taskig uppdatering, men jag har varit nere i Stockholm över helgen (fotbollsderby, vi behöver inte diskutera några resultat tack...), kom hem inatt och direkt till jobbet imorse. Men remmen hade tydligen kommit redan i fredags, som jag misstänkte. :) Riktigt bra kvalitet på bandet, mycket tjockare än jag trodde det skulle vara. Passar faktiskt kanon på min Seiko OM, ska ta lite bilder när jag får tillgång till dagsljus. Härligt initiativ, ska ta och göra något liknande faktiskt. :)
 
Topp