• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

VÄLDIGT OT GTA 5

WBergdahl

Panerai
Kartan såg ju inte allt för stor ut, när man ser det såhär!
Det är ju en väldigt liten del som faktiskt är inne i stan, mycket är ju skog och berg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
ve3u6ene.jpg

När man spelar GTA 5 ska man inte ha koll på tiden ;)
 

Mattias79

Cartier
Förhandsbokade på CDON, visserligen i måndags, men har inte fått hem spelet ännu. Höll på att käka upp min egen hand i ren desperation i fredags. På väg hem från jobbet hann man ju bli "säker" på att det skulle ligga i brevlådan, men nej. Istället får man ett sms på kvällen om att det just är skickat. Jag kör PS3 förövrigt.
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Har bränt av ca 15 timmar hittills, varav minst tio spenderats till att åka omkring och lattja. :D Är det värt att ta fram routern och koppla in PS3 för att lira online? Förbannat irriterande att det saknar wifi...

Spontant känns femman mycket roligare än fyran men mina personliga favoriter är spelen som baserades på GTA3.

Spelar bara tv-spel när Rockstar släpper något stort. Senast var det Red Dead Redemption (rekommenderas, även om variationen i fortskaffningsmedel är något begränsad :) ) och dessförinnan GTA IV.
 
  • Like
Reactions: ZQT

Donkii

Boushh
2-Faktor
Har bränt av ca 15 timmar hittills, varav minst tio spenderats till att åka omkring och lattja. :D Är det värt att ta fram routern och koppla in PS3 för att lira online? Förbannat irriterande att det saknar wifi...

Spontant känns femman mycket roligare än fyran men mina personliga favoriter är spelen som baserades på GTA3.

Spelar bara tv-spel när Rockstar släpper något stort. Senast var det Red Dead Redemption (rekommenderas, även om variationen i fortskaffningsmedel är något begränsad :) ) och dessförinnan GTA IV.


Saknar WiFi? Köpt någon snålvariant ;) ?
 

Frele

Cartier
Till er som har PS3 (och bi andra förstås), Kan vi inte lista nicknames här så vi kan lägga till varandra online?
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Har bränt av ca 15 timmar hittills, varav minst tio spenderats till att åka omkring och lattja. :D Är det värt att ta fram routern och koppla in PS3 för att lira online? Förbannat irriterande att det saknar wifi...

Spontant känns femman mycket roligare än fyran men mina personliga favoriter är spelen som baserades på GTA3.

Spelar bara tv-spel när Rockstar släpper något stort. Senast var det Red Dead Redemption (rekommenderas, även om variationen i fortskaffningsmedel är något begränsad :) ) och dessförinnan GTA IV.

Fyfan vad jag HATAR att rida mellan alla ställen som LIGGER SÅ JÄVLA LÅNGT IFRÅN VARANDRA HELA TIDEN I DET DÄR JÄVLA SKITSPELET... Nu fick jag det sagt! :woot:

Skitspel! Förbannat!
 
Topp