Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Väckarklocka

Diskussion i 'Diskussion' startad av Aron, 18 oktober 2012.

1. Aron
    Trådstartare

Aron Stadsbo

Från:
    Borås
    Använder min ajfån som väckarklocka men har även en batteridriven Citizen väckarklocka som backup,behöver ha en som står en bit bort så jag måste resa mig...
    Men tänk nu kommer man vakna med ett leende på läpparna framöver, till den ljuva tonen av Schweizisk mekanisk kvalitet :) :)

2. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Nice! Letade som en dåre efter en väckarklocka med tritiumtubes, så den skulle lysa hela natten, men när väl Mondainen kom, så tyckte jag den lös för lite. Skulle fortfarande vilja ha en cool vintage-väckarklocka, men har gett upp jakten och kör iphonen istället :oops:

3. Aron
    Trådstartare

Aron Stadsbo

Från:
    Borås
    jo med telefonen är det ju mycket bättre, man kan, som jag har gjort ställa in den med flera alarm som går samma tid varje vardag, snoosa mm. Men det är lite kul att ha en mekanisk också, så man kan vrida upp den på kvällen och vaggas till sömn av det trivsamma tickandet :D

4. MacRulez4ever

MacRulez4ever Biskop

Här är min gamla väckarklocka ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

5. Aron
    Trådstartare

Aron Stadsbo

Från:
    Borås
  6. Ariste

Ariste Biskop

Från:
    Västerort
    Vacker pjäs, tänk vad morgonångest den fått uppleva! :)

7. MacRulez4ever

MacRulez4ever Biskop

Ja oris går inte av för hackor haha

Sent from my iPån5, using Tapatalk

8. MacRulez4ever

MacRulez4ever Biskop

Hittade en exakt lika dan på ebay för bara 450 Usd ;)

Sent from my iPån5, using Tapatalk

Mårtenssons ur Brookfield