• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Väldens kortaste öppningstråd.

Rossi

Rolex
2-Faktor
So we meet again Submariner!
main.jpg


20121205_134144.jpg
 

max

Dancing Queen
Oh s*tan va fin!
Lust att slänga över ett pm med vad du fick pynta? Har kollat lite på 551x och 16660 pre 83 men dendär såg ju larvigt välbevarad ut! Ös på med info och säg till om du ledsnar :D
Har den "ny" lume?
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Eftersom att jag inte har intentioner att sälja med vinst kan jag säga att jag betalade £3700. Samma klocka låg ute på ebay tills någon dag sedan för £4500 så vad folk vill ha för saker på ebay kan tas med en skopa salt:smile:
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Fan, gör ju bara att jag också förr eller senare hamnar i Rolexträsket......... :)

Fint ur!
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Jag har svårt att se att den har ny lume. Lumet är "dead as disco". Dock saknar den ju nbtimes gula "patina".

Inlägget är däremot utbytt.
 

max

Dancing Queen
Ok låter väldigt bra hade gissat på mer, stort grattis till nyförvärvet som sagt! Ser riktigt mysig ut. Är du säker på att den är vattentät så skulle jag gärna drägla lite över den på gtg:n :D
Ang lume så håller jag med, men ser väldigt välbevarad. I like!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nice! Jag säger det igen. Life is not a spectator sport. Paketöppningar från mig lär ni aldrig få vara med om.
Efteråt däremot har jag svårt för att hålla glädjen för mig själv. :mrgreen:
 
Topp